Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 D2 laturi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 D2 laturi

    Nopea kysymys kärkeen... Kuinka helposti pääsee ABZ koneisen A8:n laturiin tai jännitesäädinhiili-pakettiin käsiksi? Onko paha homma?

    Pääsi auto sukeltamaan ja laturi ilmeisesti kastui ja ei ainakaan 20km matkalla herännyt henkiin.
    http://i638.photobucket.com/albums/u...0320121434.jpg

  • #2
    Alakautta pääsee helposti.Pohjamuovi vain pois edestä.Tarkista nyt ettei herätejohto ole irronnut/katkennut.

    Comment


    • #3
      En usko että johto on irti koska merkkivalo palaa. Auto on nyt maannut yön yli lämpimässä tallissa, joten katsotaan onko kuivunut kuntoon itsekseen. Jos ei, niin pakko alkaa pajottaa duunipäivän jälkeen.

      Comment


      • #4
        Säädin-paketti ja taas mennään.

        Comment


        • #5
          S8 D2 '97

          Auto ei yritäkkään startata, akku tyhjä. Akku vaihdettu uuteen jossa virtaa, ei vieläkään edes yritä startata. Releet tongittu, sulakkeet tongittu. Vikakoodeissa ei mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin[SIZE=2];[SIZE=2] [/SIZE][/SIZE][SIZE=2]18010 [/SIZE][SIZE=2] Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low[/SIZE]

          Työntämällä käyntiin, lähtee helposti; laturi ei lataa, mitattu.

          Merkkivalo ei kuitenkaan pala. Kysymys kuuluu; onkos tuossa nyt jokin esto sille starttaukselle jos laturi ei toimi, tai akun jännite on liian matala?

          Comment


            #6
            Virranjakoblokki apukuskin pyöräkotelossa tarkistettu ?

            Comment


            • #7
              Ei ole, kun ei tietoa moisen olemassaolosta. Miten pääsee käsiksi? Ja mitäs johtoja siihen tulee?

              Comment


                #8
                http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ht=a8+starttaa

                Comment


                • #9
                  No eipäs tullu hakusanat taas mieleen, kiitos. Jakoblokki on puhdistettu, ei starttaa vieläkään.

                  Comment


                  • #10
                    Lainaanpa tätä ketjua, koska otsikko on juuri passeli.

                    Eli minkähän verran työtunteja voisi arvella korjaamon käyttävän 1995 D2 A8:sin laturinvaihdossa? Hihnahan kannattaa vaihtaa samalla vaikkei kovin vanha olisikaan. Pitäisi haarukoida operaation kokonaiskuluja. Boschin kunnostaman, käytännössä siis uuden, laturin näyttäisi saavan halvimmillaan 220 euroon (plus lähetyskulut ja vanhan lähetyskulut toiseen suuntaan pantiksi).

                    Comment

                    Working...
                    X