Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 -95 sulakkeet ja releet?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 -95 sulakkeet ja releet?

Autossa ei toimi pitkät kuin viikseä rattiin päin vetämällä. Viiksen kun laittaa alas niin ei valot syty/jää palamaan ja mietin olisiko relevika tai sulake.
    Minne on sulakkeet ja (pitkien) valojen releet piilotettu???
    Kiitos avusta!!

Sulakkeet on kojelaudan päässä kuskin puolella ja releet on konehuoneessa kaukalossa kannen alla kuskin puolella.
    Pitkät jää palaan vain, jos ajovalovipu on ylhäällä(valot päällä).

Pitkien vipu pitää työntää eteenpäin, jos ne haluaa pysyväti palaan. Rattiinpäin vetäessä on vain väläytys.

Comment

Releitähän tuossa ei ole valojen osalta, sulakkeet on erikseen 4 kpl eli joka pitkille ja lyhyeille erikseen ja kummallekin puolelle.
      Kuulostaa samalta kuin minulla oli, eli vilkkuviiksi sökönä. Jonkin aikaa saattoi saada pitkät päälle rynkyttämällä viikseä- mutta lopulta ei auttanut muu kuin vilkkuviiksen vaihto.
      Noissa on sitten eroa kiinnityksessä , eli 94 vanhemmat on pienemällä kiinnitysrenkaalla eikä sovi uudempaan ( mulla löytyy hyllyssä useampi vanhemman mallinen, mutta kun meni uudemmasta niin jouduin ebay:n kautta tilaamaan)

Comment

Aivan joo, hyvä tarkennus. Releitä ei valoille ole ja sähkö valoille kiertää valokatkasijan kautta.

Itsekkin olen releyttänyt lyhyet ja pitkät jottei tuo katkasija/viiksi olisi niin kovilla.

Comment

Sulakkeet löyty! Kaikki ehjiä. Valot joutuu aina laittamaan päälle vipua eteenpäin työntämällä ei siis automaattivaloja (tuontiauto). Releetkin löyty kun vaan tietäisi nikä niistä...

Comment

Alan sitten tutkimaan sitä viikseä...

Comment

Siis valot päälle eteenpäin työntämällä? Lyhyethän menee päälle pikkuvivusta ylöspäin nostamalla, jonka jälkeen pitkätkin pitäs jäädä päälle vilkuviiksestä eteenpäin työntämällä.
              Rattiinpäin vetämällä pitkät pelaa ilman lyhkäsiäkin, mutta sillä saa vain välkyteltyä pitkiä.

Releitä siellä ei valoille ole, jollei joku ole itse niitä releyttänyt.

Comment

Sorry! Huonosti kuvasin miten niitä käytetään.... Viiksiä liikutellaan kuten kuvasit:) Uuden viiksen metsästykseen varmaan seuraavaksi

Comment

Working...
                X