Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

mikä subi A4 b5 bose subin tilalle

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• mikä subi A4 b5 bose subin tilalle

elikkäs onko kukaan vaihdellu bose systeemin tilalle pelkästää uusia kajjareita.. rupee noilla olee jo meinaa ikää jo se 14 vuotta ja en havittele mitää älyttömiä poppikisa joten kiinnostas sasiko paremmin vehkeet soimaan ihan vaa et vaihtais elementit

Auttaa varmasti pelkkien elementtien vaihtokin. "Miinuksena" mainittakoon nuo pienet kaiutinkoot etupäässä, joten mideihin ei sinänsä etupäässä saa kovin suurta potkua, jos sitä ajattelit. Subwooferin vaihdolla saat musiikkiin huomattavasti enemmän bassoa, mutta tuon etupään kaiuttimien vaihdolla tulee äänestä paljon kirkkaampi. Etuovien vaimennuskin hyödyttää huomattavasti, jo ihan sinällään.

Comment

Mulla on TTssä kans bosen setti, mutta oviin on vaihdettu Autostudion Reference sarjan erkat. Ääni kirkastu ja tukevoitui kummasti jo pelkillä elementtien vaihdoilla, subiahan TTssä ei vakiona ole. Tuskin tuo bosen vahvari A4:jässäkään nii jämäkkä ois että se kunnollista subielementtiä jaksaa soittaa, tätä varten kannattaa vetää ihan oma linja ja vahvari.

Comment

Itse heitin kans noi Bosen "ladukkaat" sarjat mäkeen (aikamoista kuraa) ja tilalle toiset erillissarjat ja nekin vahvistimen kautta. Jo tällä saat todella paljon paremman äänenlaadun, kuin mitä noi alkuperäiset schaisset on. Itse tosin valoin vielä vararengaskoteloon subin, niin toistuu sitten noi alaäänetkin aika hienosti. Mutta varmasti soi jo sillä paremmin, kun hommaat esim. eteen noin 100€ hintaluokan erillissarjat ja vaikka et vetäiskään vahvarin kautta, mutta toki aina soi paremmin jos sinne sen vahvarin ujuttaa. Tietenkin myös soitin vaikuttaa onko alkuperäinen mankka, vai joku vähän parempi..

Comment

itellähä toi on täysin aktiivinen systeemi joten kaikki kajaritha on sillo vissii vahvistimien takana joten ajattelin juuri käyttää bosen vahvareita ja tosiaan vaihtaa pelkät elementit.. eiköhä ne jossai tuolla auto audio liikkeissä tiedä mitkä kajarit ois hyvä pistää tilalle jos kysyis, ilman että kyrväyttää mitää

Comment

Working...
          X