Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert 1 ja sen kooditus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Concert 1 ja sen kooditus

Löytyiskö apuja:

Minulla on Audi Concert 1 ja kuuden levyn CD-vaihtaja siihen. Tarkoitus on/oli laittaa se profiilin autoon, jossa tällä hetkellä Blaupunkt-radio. Kun Concertin liittää johtoihin - tässä vaiheessa ilman CD-vaihtajaa - tulee suojakoodin syöttämisen jälkeen näyttöön teksti BOSE. Aseman voi valita, mutta pihaustakaan ei kuulu, hetken kuluttua näyttöön kyllä tulee aseman nimi, esimerkiksi GROOVE.

Aikani surffailin ja löysinkin ohjeen, jossa VAG-COMin avulla voi radion koodauksen muuttaa tavalliseksi radioksi. Olin tänään käyttämälläni korjaamolla, jossa yritimme kahdella eri korjaamosoftalla muuttaa radion koodausta, mutta eihän sinne päässyt.

VAG-COMia tai VCDS:ää minulla ei ole, joten yksi mahdollisuus on tietysti mennä hattu kädessä marmorille, mutta siihen ei oikein ole haluja.

Elikkä:

Olisiko Suur-Helsingin alueella joku, joka voisi minulle koodata radion toimivaksi. Toinen mahdollisuus on, että myyn radion ja CD-vaihtajan, jos jollakulla kiinnostusta on; laitteiden toimivuudesta minulla ei ole mitään takeita, ostin ne aikoinaan eBaysta.

Oon noita ihan VCDS:llä koodannut. VCDS antaa ihan ohjeet samalla.

Hiljaisuus johtuu siitä että bose-koodauksessa disabloidaan sisäiset vahvistimet, koska erillinen BOSE-vahvistin hoitaa äänipuolen.

Comment

Moi,
      asun Kirkkonummella eli aivan kohtuullisen ajomatkan päässä, voisitko mahdollisesti koodata minun laitteeni - tietysti korvausta vastaan. Ajankohta ja paikka täysin sinun määrättävissäsi, periaatteessa aika kuin aika sopii, olen näet jo eläkkeellä.
      Terveisin
      Eero

Comment

Laita tonne profiilin sähköpostiin aiheesta, niin katotaan sopiva aika.

Comment

No niin,
          Aki hoiti homman kiitettävällä tavalla kuntoon!

Comment

Working...
          X