Kyseessä vuoden 2005 A6 (C6). Auton MMI-ruudulla on mm. akun varaustila-indikaattori. Mistä johtunee, että välillä se näyttää akussa olevan ainoastaan 10% jännitettä, vaikka edellisenä iltana se on ollut täydet 100%. Esimeriksi tänä aamuna taas jännite oli täydet 100%, vaikka pakkasta oli nasakat -21 astetta. Autossa on lokilämmitin ollut säännöllisesti päällä. Mistähän moinen heijjaus johtunee? Kuinka luotettavana tuollaista mittaria voi yleensä pitää?
Luulen, että akku on tullut elinkaarensa ehtoopuolelle. Suotta en kuitenkaan viitsisi uutta akkua ostaa. Startatessa startti pyörii, kuin kesällä. Sekin vähän hämää.
Kiitos taas..
Luulen, että akku on tullut elinkaarensa ehtoopuolelle. Suotta en kuitenkaan viitsisi uutta akkua ostaa. Startatessa startti pyörii, kuin kesällä. Sekin vähän hämää.
Kiitos taas..
Comment