Eli löytyskö mistää? Ku tuntus et jotenki vuosi vuodelta pahenee tuo "AUTO" asennon puhallustapa. Eli siis nyt varmaan 85% jaloille ja loput lasille. Lämpöä tulee kyllä mutta suuntaus on vähä mettäs.
Kun laittaa nuolen ylös eli puhaltaan lasille ni samalla jaloille jää "vuotaan" ilmaa eli aivan niin ku läppä ei kääntysi perille asti. Se _vois_ selittää sen miksi auto-asennolla jaloille tulee niin jumalattomasti ilmaa.
Kuvat kiinnostas siksi et osais vähä kattoa miten siä nuo säätövivut liikkuu ku nappuloota paineloo. Vikakoodeja ei oo. C4:n säätömötikkä on joskus kädes ollu ja siinähän ei oo mitenkää mahdollista saada niitä vipuja väärin laitettua ku siinähän on booreissa se suora kohta. Läpässähän ei oo mitään vastuksia eli sehän ei periaattees tiedä missä kohtaa on menossa. Ts. vikakoodejahan ei tuu vaikka tangot olis irti säätömötikästä. Täs ajan takaa sitä josko vivustos tai jossain olis joku pieni välys joka on pahentunu ja sen takia tekee tätä.
Kun laittaa nuolen ylös eli puhaltaan lasille ni samalla jaloille jää "vuotaan" ilmaa eli aivan niin ku läppä ei kääntysi perille asti. Se _vois_ selittää sen miksi auto-asennolla jaloille tulee niin jumalattomasti ilmaa.
Kuvat kiinnostas siksi et osais vähä kattoa miten siä nuo säätövivut liikkuu ku nappuloota paineloo. Vikakoodeja ei oo. C4:n säätömötikkä on joskus kädes ollu ja siinähän ei oo mitenkää mahdollista saada niitä vipuja väärin laitettua ku siinähän on booreissa se suora kohta. Läpässähän ei oo mitään vastuksia eli sehän ei periaattees tiedä missä kohtaa on menossa. Ts. vikakoodejahan ei tuu vaikka tangot olis irti säätömötikästä. Täs ajan takaa sitä josko vivustos tai jossain olis joku pieni välys joka on pahentunu ja sen takia tekee tätä.
Comment