Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 käsijarrukahva

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 käsijarrukahva

A4:stani on hajonnut käsijarrukahvan päällysteet edellisen omistajan aikaan ja tällä hetkellä saan nykia paljaasta metallikahvasta.

Kävin tänään audihuollossa kysymässä käsijarrukahvan päällistä. Muovinen oli jotain 30? paikkeilla, mutta nahkainen maksoikin sitten 130?. molemmissa tapauksissa tarvitaan ilmeisesti kaksi osaa: kahvaosa ja juuriosa eli edelliset hinnat tuplaantuvat. Nahkainen olisi tietysti hienompi, mutta keventää lompakkoa ehkä vähän liikaa.

Tietäisiköhän kukaan mistä nahkaista kahvaa saisi halvemmalla, ehkä saksasta tms? Autovahinkokeskus ei ainakaan listaa nettisivuillaan pelkkää kahvaa ja "tuning" tarvikekahvatkin meinaavat maksaa yli 100?

Oletkos kysellyt pikasuutarilta neuvoja? Ne pojat rakentelee ainakin Jyväskylän seudulla vaihdekepin suojia vanhaa ja kulunutta mallina käyttäen.

Comment

Jari:
      Mikä suutari jyväskylän seudulla tekee noita vaihdekepin suojia? Niin ja mihin hintaan?

Comment

Oletkos kysellyt pikasuutarilta neuvoja? Ne pojat rakentelee ainakin Jyväskylän seudulla vaihdekepin suojia vanhaa ja kulunutta mallina käyttäen.
        Kun ei oo edes vanhaa ja kulunutta malliksi, mut Sain Tepolta hinnan kahvaosalle saksasta tilattuna, melkein puolet halvempi kuin Audihuollosta. Taidan tilata sen.

Juuriosan/pussin taidan värkkäillä itse.

Comment

Mä tilasin Merteilistä Helsingistä (soittamalla). A4 -98. Kahvan juuriosa on pitkulainen muovisuojus ja itse otekahva ilmeisesti kumia tms. Juuriosan hinta 10? ja otekahva 12? eli yhteensä 22?. Toimitusaika n. 2 viikkoa.

Comment

Jyväskylässä näitä teki jommankumman Prisman pikasuutari. Kaveri teetätti 3-4 vuotta sitten kolmelle Audistille uudet, mallina vanhat roippeet ja tuli hyvät. Vieläpä nahasta.

Comment

Working...
            X