Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lämpöongelmaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Lämpöongelmaa

    Vaihdoin eilen termarin ja moottorinlämpö nous kiltisti takas 90 asteeseen.
    Silti puhaltaa edelleen kennoista viileetä ilmaa, ei siis tietoakaan lämpimästä.
    Auto oli tänään paikallaan käynnissä ja lämmöt nous parhaimmillaan 115 asteeseen?
    Olisiko vesipumpussa vikaa ettei pääse neste kiertämään?

  • #2
    Onko lämppärin kenno ilmattu?

    Comment


    • #3
      Joo kyllähän sekin tuli tehtyä, unohtui tuo mainita

      Comment


        #4
        Eiköhän se ole vesipumpun ratas irronnut akseliltaan.

        Comment


        • #5
          Ilmaamista kannattaa vielä kokeilla uusiksi ennenkuin alkaa pumppua vaihtamaan.

          Comment


          • #6
            Ilmasin tossa uusiks ja ei auta. Puhaltaa niin pirun kylmää ja moottorilämmöt seilailee 90-110 asteen välillä..
            Epäilys nyt vaan on se että ei kierrä neste ollenkaan, eli taitaapi mennä vesipumpun vaihdoksi.
            Onkos tuossa vaihdossa mitään ihmeempää? tarviiko siihen jotain erikoistyökaluja tms? Mitähän tuo kustantaa?

            Comment


            • #7
              Minulla on Audi A4 1.8T AEB, jossa on moottorinlämmöissä ongelmaa. Näillä -20 asteen pakkasilla huomasin, että moottorinlämmöt ei nouse 90 asteeseen lainkaan vaan jämähtävät siihen 80 asteeseen. Missä vika? onko termostaatti kenties vaihto kunnossa?
              Viimeksi muokannut Kuiders; 14.1.2014, 16:13. Perustelu: Lämpötilan korjaus

              Comment


                #8
                Termostaatti vaihtoon vaan. Jos haluaa hifistellä, niin testerillä vois varmistua lämmöistä.

                Comment


                  #9
                  Ja suosittelen alkuperästä termostaattia, se ku ei ees kallis oo.

                  Comment


                  • #10
                    täytyypi laittaa hankintaa.

                    Comment


                    • #11
                      1.8T lämpöongelma

                      Itsellä lämpömittari jämähtää 80C tuntumaan. Tyhjäkäynnillä auton lämpö alkaa pikkuhiljaa nousemaan ja neula nousee.. Onkohan termostaatti vai anturi ongelma ?

                      Comment

                      Working...
                      X