Elikkä alkuperäinen antenni on alkanu oireileen siten, että se pitää käyä käsin nykimässä ylös. Moottori kyllä toimii mutta itse antenni on varmaan vääntyny ja ei se muutenkaan ole mikään hyvä ollu. Millä se kannattais korvata? Mikä siihen passaa ja olis hyvä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Millä korvata A8 alkuperäinen radio antenni?
Collapse
X
-
Kyse siis lienee takaposkessa olevasta moottoriantennista? Huhujen mukaan marmorilta saattaisi löytyä korjaussarja. Jos tämä on case, niin mulla on sama ongelma A6:n kanssa. Löysin kyllä tarvikekamppeen, mutta se ei istunut paikalleen, moottorimutikka eri puolella antennia, eikä sopinut paikalleen. Tuo tarvikeantenni on myynnissä huutiksessa nyt - hakusana "moottoriantenni" ...
Comment
-
Onko tuo radioantenni tullut piiskaksi jossain välissä ? Omassa ex-kulkineessa oli takalasissa radion antenni ja ainoastaan puhelimen antenni piiskana takana. Myös gps-antenni kuulemma on lasissa mikäli on alkuperäinen navi. Ja ex- kulkine siis A8 D2 vm 95. Toki minulla ei sähköllä toimiva ollut se puhelimen antenni, ohut ja varressa mokkula.
Comment
-
Tässä esimerkiksi varaosa-antenni sellaiseen moottoroituun piiskaan. Kuvassa näkyvä muovinen "hammashihna" on sulla todennäköisesti rikki. http://www.youngtimerradio-shop.de/e.../Products/6596
Pitäisi vaan tietää mitä mallia autossasi oleva antenni on, ja senhän luulisi löytyvän jos kaivaa mötikän esille.
Alun perin sullakin A8:ssa on varmaan ollut juuri se takalasiantenni.
Comment
-
juu no toi hammashihna kuulostaa melko järkevältä syyltä. täytyy ensin saaha kontti sulateltua auki että pääsee näkemään sen antennin mallin :) niin ja tossa mun autossa ei oo ollu sitä navia missään vaiheessa. ja kun auto tuli mulle niin siinä oli alkuperänen soitin paikallaan. Epäilen kyllä että olis ollu koskaan takalasissa antennia.Viimeksi muokannut aaakasi; 10.1.2012, 09:34.
Comment
-
http://tinyurl.com/6sjo9qk - iipeissä näkkyy olevan edullisesti! Nyt kun asiasta innostuin itsekin, laitoin tilaukseen!
Comment
Comment