Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajovalopesurit ei toimi (S4 B5)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajovalopesurit ei toimi (S4 B5)

Eli ajovalopesurit ei toimi missäköhän niille on sulake kun saksankielinen ohjekirja ei paljoa kerro? (pitää kuulemma toimia katsastuksessa jos xenon valot ihme humpuukia) tai jos jollain kokemusta missä muualla vika vois olla niin saa kertoa.. Auto oli S4 B5 vuosimallia 2001

Omakohtainen kokemus kertoo, että ajovalo pesurit riittää, ei tarvi toimia - kertakaan niitä ei ole testattu. Tosin tuulilasin pesurien taas pitää toimia. Arpapeliahan toi katsastuskonttorille meno on näemmä. Mul siis b5 '99
    Sulakepaikkat http://evvk.1g.fi/data/Audi_B5_97-20...ox+Audi+A4.pdf

Comment

Onhan ajovalot olleet päällä? Pesuri ei nimittäin toimi jos valot eivät ole päällä.

Jos pumppu toimii, niin sitten ne suutinhärdellit voivat olla jumissa. Ei tosin taida olla kovin yleistä.

Comment

mulle taas katsastusmies sano että pitää toimia jos on xenon valot ja pisti merkinnän... ei ollu sulake palanu eikä valoistakaan ollu kiinni ja noi pesurit ei edes yritä toimia eivät edes jaksa ylös nousta :D

Comment

Oliskohan sitten pumppu tiensä päässä.

Virallisesti pesurien pitää toimia jos on xenonit.

Comment

se vois melkeen olla se ku ei nousekkaan ja jos nesteen paineella koko systeemi nousee.. onkohan siellä mitää sähköliittimiä missään mikä vois olla irti?

Comment

Ainoastaan pumpulle tulee liitin. Ja joo, ne pesurit nousee paineella.

Comment

ookkei täytyypä tuossa huomenna ettiä liitin ja tsekata pumpun ehjyys...

Comment

Eikös pesurien pidä toimia aina, jos semmoset autosta löytyy?

Comment

Itse olen ottanut ajovalopesurin pumpun liittimen irti ja silloin ei tosiaan ajovalon pesurit toimi. Liittimen saa kyllä yläkautta irti mitään irroittamatta, pikkasen on ahdasta mutta hyvillä hermoilla onnistuu. Seurailet sitä pesunestesäiliön seinämää pohjaa kohti niin sieltä se löytyy. Parhaiten onnistuu tietysti joko ottamalla puskurin pois tai sitten rengas ja sisälokari mutta on sen verran iso vaiva, että mielellään vähän yrittää yläkautta.

Comment

täytyy tutkia punpussa tai liittimessä vian pitäs olla.. ite ymmärsin niin että jos xenonit on niin tarvii toimia mutta tavan valoilla ei olis pakko.. outoa

Comment

Näinhän se menee, xenonit vaativat toimivat ajovalonpesurit. Itse kytkin ne sen takia pois kun vievät vaan turhaan nestettä ja ei nyt valoja niin helvetin puhtaana pidä ja ikävästi on sitten konepelti ihan paskasena :)

Comment

Joo mun mielestä kanssa ihan turhat kapistukset vie nestettä ja hyöty on olematon.. nyt ne kumminkin pakotetaan pistämään kuntoon ja tänään selvis vikakin. Pumppu paskana oli reikä pirulainen oikeen syöpynyt

Comment

Tuosta hyödystä oon kyllä toista mieltä. Ensimmäisenä kannattas tarkistaa pesureiden suuntaus. Kyllä ne oikein suunnattuna puhdistaa mielestäni painepesureideks hyvin. Jenkeistä tuli itelle värkki jolla saa suunnattua nuo. Ilmeisesti pesureiden suutin on jokin standardi ku -96 hiaceski näytti olevan samanlaiset suuttimet johon tuo vehje käy.

Comment

Working...
                            X