Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sisätilanlämppärin kiinnitys.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sisätilanlämppärin kiinnitys.

    Elikkäs pitäisi laitella tuohon omaan kulkineeseen (A4 allroad -10) tuollainen Defan Termini lämmitin kiinni jonnekin apparin jalkatilaan, mutta ei huvittaisi ruveta ruuveilla puhkomaan muoveja...kysymys siis kuuluukin; onko kenelläkään hyviä ideoita "ruuvittomaan" kiinnittämiseen?

    #2
    Voisi ehkä onnistua jotenkin jollain tarranauhavirityksellä?

    Comment


      #3
      Brotip: Asenna lämmitin hanskalokeron kannen ollessa auki. Muuten käy kuten eräälle S6 kuljettajalle joka joutuu nykyään ottamaan tavarat hanskalokerosta joko 3 sentin raosta tai sitten nostamaan lämppärin pois tellingistään...

      Comment


      • #4
        Omaan A6:een ja vaimon passattiin kumpaankin ruuvailin lämppärin tellingin suoraan siihen keskikonsolin muovin alapuolelle mattoon. Sen saa tarpeeksi tiukkaan kiinni että pysyy, eikä semmosessa matossa reiätkään näy. Ja hanskalokerollekin jää hyvin tilaa... :D

        Comment


          #5
          Alkuperäinen kirjoittaja T.Hell Näytä viesti
          Omaan A6:een ja vaimon passattiin kumpaankin ruuvailin lämppärin tellingin suoraan siihen keskikonsolin muovin alapuolelle mattoon. Sen saa tarpeeksi tiukkaan kiinni että pysyy, eikä semmosessa matossa reiätkään näy. Ja hanskalokerollekin jää hyvin tilaa... :D
          Täällä on samassa paikassa, se unohtui mainita edellisessa viestissä.

          Comment


          • #6
            Juu, tuo täytyykin muistaa, ettei ota olkikyrsä hanskalokeron kanssa.
            Yksi asia mikä myös arveluttaa noiden porauksien/ruuvailuiden kanssa on se, mahtaako siinä keskikonsolin sivulla mennä palkonkin johtoja...saattaa palavien eristeiden käry kirvellä silmiä siinä työn touhussa ;)

            Comment


            • #7
              Omassa A4:ssa on vain alumiinilevystä taivutettu L-muoto, jossa lämmitin kiinni. Alasakara on maton alla ja suora sakara myötäilee keskipaneelia. Näppärä ottaa myös kesäksi pois.
              Samoin lämmittimen paikkaa voi tarvittaessa vaihtaa eteen-taakse suunassa kivuttomasti tai kulmaa muuttaa tekemällä uudet reiät alumiiniin.
              Eikä tarvitse huolehtia rei'istä paneelissa tai johdoista maton alla.

              Comment


              • #8
                Calixin mini lämmitin tulee etupenkin etupuolelle remmillä pystyyn. itse lämmittimessä on jonkinlainen L tai T kirjaimen mallinen jalka ja remmi pitää lämmittimen pystyssä istuimen etureunaa vasten. Toimii jos ei tarvi vänkärin penkkiä liikutella. Ei porauksia tms. pysyvää.

                Saa sovellettua varmasti myös defan terminiin jos vain joku irtopelti & irtohihna löytyy.

                Yllättävän vähän tuo haittaa kun itse lämmitin jää alemmas kuin istuin -> ei yllä jalkoihin.

                Comment


                • #9
                  Tässä pari kuvaa omasta A4 B5 asennuksesta. Defa Termini omalla kiinnityksellään. Kiinnitetty kuusiokolopulteilla (muistaakseni M4 menee suoraan noihin Defan reikiin nätisti) ja takana korilaatat. Mallattu hanskalokero paikallaan ja merkattu kohdat. Sitten lokero irti, poraus ja pulttaus kiinni.

                  Hyvin näkymätön asennus ja ei ole edes jaksanut kesäksi irroittaa lämmitintä. Kulma sopivasti ettei penkin alle puhalla.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Tuo "hanskiksen alle katolleen" -asennus näyttäis kaikkein parhaalta vaihtoehdolta, katsotaan nyt sitten mihin taidot ja hermot riittää joululomilla.
                    Kiitokset kaikille osallistujille :)

                    ps. juuri kovavahauksesta tullutta autoa onkin kiva asentaa...ei paskiinnu puntit.

                    Comment


                    • #11
                      Sedan malliin oon aina laittanu jatkojohdolla hattuhyllylle josta puhaltaa eteen. Tosi hyvin lämpenee koko auto.

                      Comment

                      Working...
                      X