Niin siinä sitten kävi. Huoltovastuuajokin kenno vuosi. Tilasin orggiskennon ja sen enempiä suunnittelematta rupesin vaihtotyöhön, ainoana lähtötietona että kenno on hankalampi vaihtaa kuin type81/85 vanhan mallinen.
Niinpä siinä sitten kävi että yllättävän paljon tavaraa joutui purkamaan, että lämmityslaitteen sai näkyville, helposti irti ja kennon ulos. Suurin ongelma oli edellisen (tai jonkun edellisistä) omistajan autoraadioasennus, jonka tuloksena oli marjaämpärillinen kieputusliitoksilla ja maailman tahmeimmalla eristysnauhalla yhteenliitettyjä ja kummallisella logiikalla katkottuja piuhoja.
No aikaa meni sitten kaiken kaikkiaan 13 tuntia, sisältäen lämmityslaitteen hajottaminen atomeiksi ja kaksi litraa maatuneita lehtiä ja multaa sieltä sisältä pois ( suojaverkko ja raitisilmasuodatin hukassa ). Ei en ostanut tarvikekennoa, 40 euron säästö työvaivaan nähden huvittava.
Muutan käsitystäni type89 audin kojelaudan sisuksista. Selkeintä johtosarjaspaghettia mitä olen autossa nähnyt, tilaa kunnolla ja ennenkaikkea selkeää. Vertaa vain type81/85:seen, huhuh.
Vian korjaaminen kannattaa, no löytyi lisää vikoja: ohjaustehostimen rattiakselin stefa hikoilee ihan kunnolla, takalasinlämmittimen piuha sulanut pidemmältä matkalta, öljypohjan tiiviste hikoilee hyvää tahtia.
Niin, asiaan, mitenkäs lämmityslaitteen tuloletkun ilmausruuvin pitäisi toimia? Tässä on vain sellainen ruostunut nappulla ja sen keskellä 1,0 mm3 kolo. Muistan joskus nähneeni tässä jonkinlaisen nipankin. Onkohan rikki?
Niinpä siinä sitten kävi että yllättävän paljon tavaraa joutui purkamaan, että lämmityslaitteen sai näkyville, helposti irti ja kennon ulos. Suurin ongelma oli edellisen (tai jonkun edellisistä) omistajan autoraadioasennus, jonka tuloksena oli marjaämpärillinen kieputusliitoksilla ja maailman tahmeimmalla eristysnauhalla yhteenliitettyjä ja kummallisella logiikalla katkottuja piuhoja.
No aikaa meni sitten kaiken kaikkiaan 13 tuntia, sisältäen lämmityslaitteen hajottaminen atomeiksi ja kaksi litraa maatuneita lehtiä ja multaa sieltä sisältä pois ( suojaverkko ja raitisilmasuodatin hukassa ). Ei en ostanut tarvikekennoa, 40 euron säästö työvaivaan nähden huvittava.
Muutan käsitystäni type89 audin kojelaudan sisuksista. Selkeintä johtosarjaspaghettia mitä olen autossa nähnyt, tilaa kunnolla ja ennenkaikkea selkeää. Vertaa vain type81/85:seen, huhuh.
Vian korjaaminen kannattaa, no löytyi lisää vikoja: ohjaustehostimen rattiakselin stefa hikoilee ihan kunnolla, takalasinlämmittimen piuha sulanut pidemmältä matkalta, öljypohjan tiiviste hikoilee hyvää tahtia.
Niin, asiaan, mitenkäs lämmityslaitteen tuloletkun ilmausruuvin pitäisi toimia? Tässä on vain sellainen ruostunut nappulla ja sen keskellä 1,0 mm3 kolo. Muistan joskus nähneeni tässä jonkinlaisen nipankin. Onkohan rikki?
Comment