Mitä olette mieltä kannattaako hankkia E-Skanneri VAG ProII vikakoodinlukija? Onko tämä lelu vaan tekeekö sillä jotain.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kannattaako hankkia E-Skanneri VAG ProII vikakoodinlukija?
Collapse
X
-
Mulla ainakin on ja ajaa asiansa hyvin pystyy nollata kaikki huolto ja öljyvalot ja on suomenkieliset vikakoodin selvitykset ym ja pystyy seuraa anturiarvoja, ne pystyy kyllä iha climatecontrollistaki kattomaan.
Ite oon ollut tyytyväinen laitteeseen ainakin.
Aikaisemmin oli lainassa joku kaikkien merkkien yleismallinen halpis ni se ei ollut mistään kotoisin niin ostin tuon Vag Pro2 sitten.
-
Tänään tuli postissa, käytön opettelu on vielä edessä. En raskinut ostaa kotimaankielistä vaan tilasin Elekmalta englanninkielisen.
Ehdin kyllä jo ihmetellä yhtä asiaa eli aanelkun infonäytössä näkyy keltainen jarrukuvio (= etujarrupalat kuluneet?) ja diagnostiikka vinkaisee aina kun käynnistää auton, mutta vikakoodinlukija ei löydä yhtään vikakoodia laitteen jarruosastolta?!
Comment
-
Olen lainaillu kaverin suomenkielistä laitetta ja on myös käyny mielessä ostaa omakin.
Tuollahan tekee osaava kaveri vaikka mitä ja osaamaton paljon pahaa =)
Ei vaan tollahan pystyy ohjelmoimaan koneen toimintojakin vaikka miten kunhan vaan TOSIAAN tietää mitä tekee.
Itse olen tutkinut tuossa profiilissa näkyvää kulkinetta ja hyvin on ongelmakohdat näyttänyt eikä ole tarvinnut arvailla mitä komponenttia lähtis vaihtamaan.
Comment
Comment