Kallistuisin hajonneeseen tutkaan tuolla vikakoodilla, jos kerran tuon "vihreän liittimen" vika on varmuudella rajattu ulos. Vikakoodin perusteella koko ohjainlaitteeseen (siis siihen tutkaan) ei saada yhteyttä, eli en sitten tiedä, mitä parametrejä siellä on huoltoukko kokeillut. Tietysti tutkan voisi lähettää jollekin oikealle autosähköosaajalle, joka mahdollisesti osaisi tehdä mittauksia, että mistä on tullut toimintasavu ulos.
Itse retrofittasin B8:iin ACC:n. Tutka tuli Puolasta ja sain kalibroinninkin tehtyä itsekseni. Komponenttilukitus toki piti käydä poistamassa merkkarilla. Jos päädyt käytettyyn, niin pidä huoli, että tilaat tasan tarkkaan samalla osanumerolla - nimittäin sillä numeron perässä olevalla kirjaimella on merkitystä.
Itse retrofittasin B8:iin ACC:n. Tutka tuli Puolasta ja sain kalibroinninkin tehtyä itsekseni. Komponenttilukitus toki piti käydä poistamassa merkkarilla. Jos päädyt käytettyyn, niin pidä huoli, että tilaat tasan tarkkaan samalla osanumerolla - nimittäin sillä numeron perässä olevalla kirjaimella on merkitystä.
Comment