Onkos kukaan törmännyt typ44 cruisessa tällaiseen ongelmaan:
-Jos toimii, toimii hienosti n. 80-90 km/h asti. Saattaa tosin töyssyssä tipahtaa pois päältä.
-100 km/h alkaa silloin tällöin pumppaamaan kaasupoljinta mutta nopeus pysyy. Putoaa pois päältä hetken pumppaamisen jälkeen.
-120 km/h nostaa kytkettäessä nopeuden ensin n. 130:een ja asettuu sitten 120:iin. Hetken kuluttua alkaa voimakas pumppaaminen: nopeus soutaa 110 - 130 välillä ja putoaa sitten pois päältä.
Voisiko alipainevuoto aiheuttaa tälläistä? Yksi epäilyksen alainen kohta on polkimien alipaineventtiilit.
Viiksi on vaihdettu äskettäin, joten johdot ovat ehjiä.
Mistä cruisen ohjainlaite saa nopeussignaalin? Suoraan anturilta vai mittariston kautta?
Saabien tyyppiongelma on kuulemma kylmäjuotokset cruisen ohjainlaitteessa (Bosch) Audissa lienee VDO?
edit:typo
-Jos toimii, toimii hienosti n. 80-90 km/h asti. Saattaa tosin töyssyssä tipahtaa pois päältä.
-100 km/h alkaa silloin tällöin pumppaamaan kaasupoljinta mutta nopeus pysyy. Putoaa pois päältä hetken pumppaamisen jälkeen.
-120 km/h nostaa kytkettäessä nopeuden ensin n. 130:een ja asettuu sitten 120:iin. Hetken kuluttua alkaa voimakas pumppaaminen: nopeus soutaa 110 - 130 välillä ja putoaa sitten pois päältä.
Voisiko alipainevuoto aiheuttaa tälläistä? Yksi epäilyksen alainen kohta on polkimien alipaineventtiilit.
Viiksi on vaihdettu äskettäin, joten johdot ovat ehjiä.
Mistä cruisen ohjainlaite saa nopeussignaalin? Suoraan anturilta vai mittariston kautta?
Saabien tyyppiongelma on kuulemma kylmäjuotokset cruisen ohjainlaitteessa (Bosch) Audissa lienee VDO?
edit:typo
Comment