Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 kattoverhoilun pesu

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 kattoverhoilun pesu

Onko kukaan pessyt ikinä kattoverhoilua vesi-imurilla C4:sta? Alkaa olla tuo vaaleanharmaa kangas jo melkoisen paskoittunut. Lähinnä pelottaa, että verhoilulle käy samoin kuin vanhan lötkön katolle, eli päälikangas irtoaa pohjasta ja roikkuu pusseina. :/ Liekö evolötkössä samanlainen rakenne katossa vai onko parannettu?

Minulla oli aikoinaan kattokangas -92 C4-100 avantissa homepilkkuja täynnä kun ostin auton.

Vein ihan autopesulaa/fixausliikkeeseen katon puhdistusta varten ja maksoi muistaakseni jotain 70-80 euroa mutta tuli priimaa. Melkein käyttäisin jossain liikkeessä.

Comment

Jees eli pestävissä on! Liikkeeseen ajattelin viedä ja samalla pesettää penkit ja oviverhoilutkin. Ei uskalla itse alkaa räpeltämään vaaleiden verhoilujen kanssa.

Comment

Tämmöisellä olen pessyt kangaspenkkejä, oviverhoiluja ja parin urssin kattoverhoilutkin. Lähtee lika todella hyvin irti. Soveltuu varauksin myös nahkapenkkien pesuun.

Vaalean kattoverhoilun jynssääminen verhoilun puhdistusvaahdolla tapaa tehdä lopputuloksen yleensä karseamman näköiseksi kun mitä lähtökohta on ennen pesua.
        Viimeksi muokannut hoff4; 29.10.2011, 01:05.

Comment

Tuommoinen kone olis kämpilläkin aika hyvä olemassa. Ei varmaan mikään halpa mutta kävis niin moneen paikkaan. Nuo puhdistusvaahdot on kyllä vihoviimeisiä keksintöjä, paska vaan hieraantuu syvemmälle verhoiluun. :S

Comment

Uutena tuo on ~3000 €, käytettyjä näyttäis olevan ~tonnilla kaupan. Mulla on ollut tuo parikymmentä vuotta, maksoi silloinkin jo maltaita. Hoituu kotona sohvien, kokolattiamattojen ja autojen verhoilujen puhtaanapito varsin kätsysti. :)

Comment

Working...
            X