Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 1.8t Kierrosluku mittari ei toimi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 1.8t Kierrosluku mittari ei toimi

Nyt on alkanut häiritsemään tuo kun koko minun aikanani ei ole tuo kierrosluku mittari toiminut. Hyvin harvoin kun laittaa auton käyntiin niin se saattaa nousta 500 kierrokseen tyhjäkäyntiä näyttämään ja kun kaasua vähän laittaa niin nousee siihen 1000 kierrokseen ja samantien tipahtaa nollille. Sitten jos hieman rivakammin kiihdyttää niin neulä värisee vähän. Vika koodit on luettu ja mitään ei ollut.
    Oisko kellään ideoita mikä siinä on? haulla en löytänyt mikä pelkästään tuon mittarin hajottaisi.

voisit kertoa auton vuosimallin, mutta jospa arvaisin: 2000?

Comment

Pitihän se tietenkin jotain unohtua, mutta joo 2000.

Comment

Oot sit voittanu arpajaisissa Magneti Marellin mittariston. sama kuin TT:ssä, joten TT mittaristoasiaa hakemalla löytyy juttua. Tunnistaa mittariston valkoisesta takakuoresta ja "Made in france"
        Viisarimoottorista katkennut akseli. Noita pystyy onneks nykyään korjaamaan. Mulla on varaosia noihin.

Comment

Juu, kiitoksia vastauksesta. Eipä tuo arpa onni oo oikeen ikinä ollu kohillaan :) Paljon siihen maksais uusi moottori? laitatko vaikka sähköpostia tai viestiä.

Comment

Sun sähköposti ei näköjään ole julkinen. Mun sähköposti löytyy profiilista.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
              voisit kertoa auton vuosimallin, mutta jospa arvaisin: 2000?
              Heh, se on Aki näemmä saanut sen kristallipallon hommattua. ;)

Comment

Joo, ebaysta ostin, kiinalainen, toimii ihan hyvin välillä :)

Comment

Working...
                X