B4 cabriolet -96 kyseessä. Ongelmana öljynpainemittari joka lyö samantien tappiin kun laittaa virrat autoon. Eilen otin lisämittarit irti ja piippitestailin, öljynpainemittarin nastat piippaa molemmat samaan liittimen nastaan (Maan viereinen nasta, 1kuvassa ylhäällä keskellä). Onko normaalia vai onko mittarin kela sanonu ittensä irti. Muita oikosulkuja en piirilevyltä löytäny. Saako mahdollisesti jostain uutta vai pitääkö löytää jostain purkuautosta koko mittaristo. Samalla tutkailin mittariston polttimoita ja huomasin että siellä on 2 eri mallia 2x 1.2w ja 1x 1.1w näin jo tehtaalta vai onko jonkun jälkiasennus? Mikä merkitys volttimittarin viereisellä säätövastuksella mahtaa olla? 2 jalkaa menee maihin ja 1 volttimittarille.
http://imageshack.us/f/805/09102011013.jpg/
http://imageshack.us/f/207/09102011014r.jpg/
http://imageshack.us/f/805/09102011013.jpg/
http://imageshack.us/f/207/09102011014r.jpg/
Comment