Ongelmana oli:
- pienehkö nykiminen pintakaasulla eli tuskin huomattavissa
- kaikki päästöt katsastuksessa OK
- päästömittauksessa lambdan arvo oli hieman ylävoittoinen eli pientä epäilystä vanhuudesta oli
- tuore lambda seilaa 1:n molemmin puolin päästötestissä eli jos lambdan takia
ei läpäise päästöjä, niin sondi on IHAN loppu.
- lievaa voiman puutetta välikaasualueella, jossa vielä lambdasäätö päälle ennen kartalle menoa
- kulutus normaalia suurempaa verrattuna tehtaan arvoihin
- laitettaessa paikallaan kierrokset kaasupolkimella noin 3500 rundia ja yritetään pitää
pedaali vakaana eli rundit samassa; rundit vaeltelivat ylös alas hitaasti (hidasta L-säätöä)
Ensimmäinen epäily oli lambdasondin kunto ja sehän se. Tilalle Boschin
yleinen jälkiasennussondi. Originmaalisondissa valmistushetki: viikko 16 -91
eli parasta ennen päivämäärä reippaasti ylittynyt. Auto Saksantuontia, joten kilsat on mitä on.
Uudella sondilla S2 kirmaa kivasti ja suorastaan nautitava ajaa stufe ykkösellä.
Ei viiveen vivettä:) Huomasin samalla, että hukkaportin sinetti oli koskematon ja
se tuli kairattua samalla ja vääntöäkin tuli kivasti lisää, kun softassakin huomioitu
rajummat käyrästöt.
Kaikenkaikkiaan jos et tiedä kuinka vanha L-sondi autossa on, niin
se kannattaa vaihtaa heti, jos yo. oireita olemassa.
Tarkoitus oli vielä varmistaa VAGCOM:lla tuo säädön hitaus, mutta tuo
16 -91 oli jo niin paljonpuhuva, että testaus jäi.
- pienehkö nykiminen pintakaasulla eli tuskin huomattavissa
- kaikki päästöt katsastuksessa OK
- päästömittauksessa lambdan arvo oli hieman ylävoittoinen eli pientä epäilystä vanhuudesta oli
- tuore lambda seilaa 1:n molemmin puolin päästötestissä eli jos lambdan takia
ei läpäise päästöjä, niin sondi on IHAN loppu.
- lievaa voiman puutetta välikaasualueella, jossa vielä lambdasäätö päälle ennen kartalle menoa
- kulutus normaalia suurempaa verrattuna tehtaan arvoihin
- laitettaessa paikallaan kierrokset kaasupolkimella noin 3500 rundia ja yritetään pitää
pedaali vakaana eli rundit samassa; rundit vaeltelivat ylös alas hitaasti (hidasta L-säätöä)
Ensimmäinen epäily oli lambdasondin kunto ja sehän se. Tilalle Boschin
yleinen jälkiasennussondi. Originmaalisondissa valmistushetki: viikko 16 -91
eli parasta ennen päivämäärä reippaasti ylittynyt. Auto Saksantuontia, joten kilsat on mitä on.
Uudella sondilla S2 kirmaa kivasti ja suorastaan nautitava ajaa stufe ykkösellä.
Ei viiveen vivettä:) Huomasin samalla, että hukkaportin sinetti oli koskematon ja
se tuli kairattua samalla ja vääntöäkin tuli kivasti lisää, kun softassakin huomioitu
rajummat käyrästöt.
Kaikenkaikkiaan jos et tiedä kuinka vanha L-sondi autossa on, niin
se kannattaa vaihtaa heti, jos yo. oireita olemassa.
Tarkoitus oli vielä varmistaa VAGCOM:lla tuo säädön hitaus, mutta tuo
16 -91 oli jo niin paljonpuhuva, että testaus jäi.
Comment