Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 radiolle heräte virtalukolta.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B5 radiolle heräte virtalukolta.

    Moro, nyt olisi ratti irroitettu ym muut virtalukon ympäriltä ja olisin aikeissa vetää herätteen radiolle niin että auton sammutettua radio jää päälle, mutta kun avaimen ottaa pois virtalukosta niin radiokin sammuu, mistä otan herätevirran?

  • #2
    mä otin joskus ihan sulakerasialta, nii auto oli kyl b6
    Viimeksi muokannut jarppa^; 17.9.2011, 16:22.

    Comment


      #3
      Eli siis et halua herätettä ollenkaan? Radion päästä heräte ja jatkuva virta yhteen. Tarvikemankoissa usein saa myös valittua, onko kytketty herättettä vai ei, jolloin ei tarvitse kikkailla mitään.

      Comment


      • #4
        En halua niin että täytyy erikseen kytkeä radio päälle ja pois.

        Comment


        • #5
          Eikös siellä ole ACC virta radion johtosarjassa valmiina?
          Monessa radiossa(ainakin Pioneer) pitää kääntää Punainen ja Keltainen johto ristiin.
          Yleismittarilla tai virtakynällä katsot mihin tulee virta kun virrat kytket päälle, siinä on virtalukon kautta tuleva virta.
          Sokeripalat ja ryöstäjät kannattaa unohtaa kokonaan ei tuu kun mieli pahaa..:D

          Comment


          • #6
            Ei ole kiinni siitä etteikö minulla tällä hetkellä olisi herätettä, mutta se on väärästä paikasta vedetty. Minulla sammuu radio nyt kun kääntää virrat pois, haluaisin että jää päälle vielä kun virrat on pois ja sammuisi vasta kun ottaa avaimen virtalukosta pois.

            http://www.tiltu.net/s4/herate.jpg

            Toimiiko tuo? Joku oli S4:ssa vetänyt ilmeisesti noin..

            Comment


            • #7
              Tuo toimii.

              Comment


              • #8
                Hyvä, kiitos. Vedin virtalukon pohjasta ohuimmasta punaisesta johdosta herätteen, nyt soitin sammuu kun ottaa avaimen pois virtalukosta, eikä sammu kun käynnistää auton. :)

                Comment


                  #9
                  Hyvä, että joku tajusi mitä haettiin :) Semisti muuttui idea joka viestissä.

                  Comment

                  Working...
                  X