Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 44 takasumuvalot Treser-valopaneeli

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Typ 44 takasumuvalot Treser-valopaneeli

Elikkä,nyt vihdoin jo ehdin katsoa kun mulla ei takasumuvalot,eikä etu palaneet. Niin etuvaloista oli polttimot palaneet. Mutta takana, siellä oli foliota kääräisty polttimon ympärille. Repäisin tietysti folion veke ja valo tuli. Mutta kun ei ole punainen. Kirkasta vaan loimottaa. Peruutusvalot on yläpuolella,siitä ei ole siis kyse. Mitähän tuosta sarjasta nyt puuttuu?? Tuningpolttimo? Onko jollain treserin valot ja viitisisi katsoa?

-90 Coupessani oli aikanaan Treserin valot takana ja kirkkailla polttimoilla se toimi. Käsittääkseni Treserin valoissa on myös sellaisia, joissa esim. takavalo on kirkas, jolloin se vaatii punaisen polttimon. Itselleni sattui toiselle puolelle sellainen lyhty ja se vaihdettiin.

Comment

Ahaa,hyvä tietää,kiitoksia.

Comment

Tarttisin istsekin moisen punaisen polttimon. Mistähän niitä täältä pääkaupungin lähistöltä löytyy? Ei ollu ainakaan Motonetissä eikä Biltemassa (ellei tiskin takana sitten)

Ei ole takasumaria ollu käytössä vuodesta -88 kun ei ole punaista. On insinööri mulle siitä joskus katsastuksessa huomauttanut, mutta on hiljentynyt kun puhutaan auton iästä.
        Turvallisuudestahan minäkin sen haluan.

Comment

Tarvikeliikkeistä saa transparent-maaleja joilla voitte polttimoitakin maalata. Eli siis joku lakan ja maalin sekoitus, josta tulee läpikuultava pinta.

Ei että minä tästä mitään tietäisin.. :)

Comment

Working...
          X