Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 2.6 Sähköt karkuteillä, apua kaivataan

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C4 2.6 Sähköt karkuteillä, apua kaivataan

    elikkä ongelma on seuraava...autoon ei saa vag comilla yhteyttä (ennen sai),auto ei käynnisty---->bensapumppu käy normaalisti kun virrat laittaa päälle. kun starttaa kipinä puuttu.....myös anturi virrat ovat minimaalisia 0.0019v.....mietityttää et mikä on kun toisella boksilla sama homma maadottaako joku jossain vai puuttuuko jostain jännite. onko jollain hajua tästä? tässä ollaan avun tarpeessa viikko jo mittailtu ei tuloksia näy missään.eculle tulee virta ja maat kunnossa onko vielä jotain mitä pitäs ottaa huomioon?onko releitä mitkä pitäs naksahtaa kun laittaa virrat päälle muutkin kuin b-pumpun rele? AUTO ON A6 C4 vm95 2.6l abc moottorilla

  • #2
    Hall-anturi tutkittu / vaihdettu?

    Comment


      #3
      Virtalukonpohja arvauslistalle.

      Comment


      • #4
        hall on vaihdettu vanhaki pelas...virta lukon pohjaa en o viel tutkinu. miten sen sielt ahtaasta väliköstä ottaa poies?

        Comment


        • #5
          Ohjauspylvään muoveja vähän irti ja sitten sieltä välistä. Hätätapauksessa ratti pois niin saa tilaa.

          Comment


          • #6
            juups täytyy kattoo sinne,mistäs sen saa selville toimiiko se oikei vai ei?

            Comment


            • #7
              ja toi vag com juttu häiritsee kans et mikä sitä risoo?

              Comment


                #8
                Vitalukonpohja ei kytke sähköjä, joten diagnostiikka ei pelaa... vahva ehkä.

                Comment


                • #9
                  Virtalukon pohja on helppo vaihtaa, ei muuta kun mittaristo irti ja sitten se näkyy jo. Siis ainakin mun autossa jossa rattia voi kääntää alas/ulospäin.

                  Comment


                  • #10
                    no eipä sekään rikki ole se pohjakaan muuten kun sen jousen osalta muuten pelaa kyllä onko ehdotuksia seuraavaan vikaan?

                    Comment


                    • #11
                      Tiedä sitten, minulla kans jousi törrötti vl-pohjan kyljestä ja välillä virtalukko 'hirtti' ts. jäi käynnistysmoottori päälle ja silloin ei sähkö kulkenut oikeita reittejä... Vaihda nyt se pohja ensin jos ei ole jo vaihdettu ja tsekkaa tilanne uudestaan.

                      Comment


                      • #12
                        Katso tuleeko puolille 12 V, kun virrat kääntää päälle .

                        Comment


                          #13
                          Onhan kaikki sulakkeet katsottu? Diagnostiikkapistoke yleensä on jonkun ECUuun liittyvän sulakkeen takana. Tämän ikäisessä luultavasti erillinen sulake sulakerasian reunassa oman suojakannen alla tms., ei perusrivistössä.

                          Comment


                          • #14
                            juu kyllä se VL pohja vaihdetaan perjantaina katotaa sit mitä sanoo.Puolille tulee 12v virta kun avaimesta kääntää ja ecun sulakkeet on tiedossa ja eculle tulee virta ja diagnostiikkalla on eloa mut ei vaan kone suostu löytää sitä onkohan tossa piuhassa jotain hämärää

                            Comment


                            • #15
                              noniin elikkäs virtalukon pohja vaihdettu ei edelleenkään vaikutusta asiaan.eli b-pumppu pyörähtää kun virrat kääntää päälle ja konehuoneessa naksahtelee jotain imusarjan luona kun starttaa moottori pyörii mutta ei lähe käyntiin hall anturille ei tule virtaa eikä muutamalle muullekkaan anturille.......missähän vikaa?

                              Comment


                                #16
                                ootko varmasti mitannu oikein anturien jännitteet? Ja mitkä muut anturit ei anna/saa jännitettä? Syöttöjännitettä vai ulostulosignaalia?

                                Comment


                                • #17
                                  siis hall anturille ei tule syttöjännitettä eikä nakutus antureille...ja olikohan toi yks se moottorin kierrosnopeus anturi.nokan asentotunnistimelle tulee 12v jännite ja singnaali tulee ulos.voiskohan olla et joku anturi tai vastaava olis maissa?toisella ecullaki kokeiltii mut ihan sama laulu paitsi et ajonesto oli päällä.

                                  Comment


                                    #18
                                    Onko kaikki sulakkeet piipattu läpi?

                                    Comment


                                    • #19
                                      on kaikki mitä tosta autosta löytyy repsikan puolen ja kuskin puolen sivumuovien altakin

                                      Comment


                                      • #20
                                        Melkein itse rupeisin vain mittaamaan onko johtimet kunnossa. SSP150:ssa on kohtuu hyvin kaaviot mikä menee mihinkin pinniin ecu:lle.

                                        edit: D5 nastaan pitäs tulla suoravirta 30:sta ja D4:nsataan tule 15:sta 15A sulakkeen kautta. Loput virrat tulee polttoainepumpun releen kautta.
                                        Viimeksi muokannut jounii; 18.9.2011, 16:55.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Samantyyppinen ongelma omassa auossa -92 C4 aah moottorilla. Mutta Virrat katoaa kun yrittää startata.
                                          Palailee sitten omia aikojaan ja toimii ihan normaalisti oman aikansa ennenkuin tekee vian uudestaan.

                                          niin ja virrat katoaa ihan kokonaan kun vika päällä.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X