elikkä ongelma on seuraava...autoon ei saa vag comilla yhteyttä (ennen sai),auto ei käynnisty---->bensapumppu käy normaalisti kun virrat laittaa päälle. kun starttaa kipinä puuttu.....myös anturi virrat ovat minimaalisia 0.0019v.....mietityttää et mikä on kun toisella boksilla sama homma maadottaako joku jossain vai puuttuuko jostain jännite. onko jollain hajua tästä? tässä ollaan avun tarpeessa viikko jo mittailtu ei tuloksia näy missään.eculle tulee virta ja maat kunnossa onko vielä jotain mitä pitäs ottaa huomioon?onko releitä mitkä pitäs naksahtaa kun laittaa virrat päälle muutkin kuin b-pumpun rele? AUTO ON A6 C4 vm95 2.6l abc moottorilla
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 C4 2.6 Sähköt karkuteillä, apua kaivataan
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
hall on vaihdettu vanhaki pelas...virta lukon pohjaa en o viel tutkinu. miten sen sielt ahtaasta väliköstä ottaa poies?
Comment
-
-
-
no eipä sekään rikki ole se pohjakaan muuten kun sen jousen osalta muuten pelaa kyllä onko ehdotuksia seuraavaan vikaan?
Comment
-
juu kyllä se VL pohja vaihdetaan perjantaina katotaa sit mitä sanoo.Puolille tulee 12v virta kun avaimesta kääntää ja ecun sulakkeet on tiedossa ja eculle tulee virta ja diagnostiikkalla on eloa mut ei vaan kone suostu löytää sitä onkohan tossa piuhassa jotain hämärää
Comment
-
noniin elikkäs virtalukon pohja vaihdettu ei edelleenkään vaikutusta asiaan.eli b-pumppu pyörähtää kun virrat kääntää päälle ja konehuoneessa naksahtelee jotain imusarjan luona kun starttaa moottori pyörii mutta ei lähe käyntiin hall anturille ei tule virtaa eikä muutamalle muullekkaan anturille.......missähän vikaa?
Comment
-
siis hall anturille ei tule syttöjännitettä eikä nakutus antureille...ja olikohan toi yks se moottorin kierrosnopeus anturi.nokan asentotunnistimelle tulee 12v jännite ja singnaali tulee ulos.voiskohan olla et joku anturi tai vastaava olis maissa?toisella ecullaki kokeiltii mut ihan sama laulu paitsi et ajonesto oli päällä.
Comment
-
Comment
-
Melkein itse rupeisin vain mittaamaan onko johtimet kunnossa. SSP150:ssa on kohtuu hyvin kaaviot mikä menee mihinkin pinniin ecu:lle.
edit: D5 nastaan pitäs tulla suoravirta 30:sta ja D4:nsataan tule 15:sta 15A sulakkeen kautta. Loput virrat tulee polttoainepumpun releen kautta.Viimeksi muokannut jounii; 18.9.2011, 16:55.
Comment
Comment