Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Viikolla tuli irrotettua. Ei siinä kovin paljon ihmeellistä ollut.
Kaikki irtomuovit vaan alta pois, samoin ratti, viikset ja mittaristo. Jos ei ihan kokonaan irti tarvii saada niin jätä sitten ainakin sulakerasiaan menevät johdot kiinni. Vähemmän arpomista paikalleen laitettaessa.. Kojelaudan saa silloin otetua pois paikoiltaan. Tosin silloin täytyy ainakin kuskin penkki irrottaa että kojiksen saa siihen lattialle. Saattaa olla ettei paljoa muitakaan johtoja tarvii irrotella. Virtalukolle menevät johdot toki pitää irrottaa ja keskikonsolin alla olevat liittimet.
Kojelaudassa olevia katkaisijoita ei tarvii irrotella.
Sellasen 5-6 tuntia saat varata noin ekalla kertaa, sitten se menee jo alle 4 tunnin... :) Homma menee pääpiirteissään näin :
- Hyllyt kojelaudan alta pois molemmin puolin
- Keskikonsoli pois
- Ratti, viiksipaketti ja mittaristo pois.
- Mankka, lämmönsäätönamiskat yms siitä alueelta pois
- Hanskalokero pois
- Kojelauta on kiinni keskeltä muutamalla ruuvilla ja päistä kahdella per puoli
- Kuskin puolelta sähkökourut irti
- Itse kojelauta irti / pois
- Jäähd.nesteet ja letkut kennolla irti
- Kennopaketti pöydälle, on muutamalla ruuvilla kiinni rintapellissä
- Itse kenno on kiinni vain puristeella, vedä vanha irti ja laita uusi tilalle.
- Kokoamisessa on päinvastainen työjärjestys :)
Comment