Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Uusi hälytin vanhan tilalle. (laserline)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Uusi hälytin vanhan tilalle. (laserline)

Mulla teki temput toi laserlinen hälyttimen säädin ja näin ollen en ole sitä enään käyttänyt. Tuon hälyttimen boksi oli tuolla konehuoneessa (laserline) ja siinä oli semmonen isohko liitin niin mahtaako monessakin hälytinlaitteessa olla samanlaiset liittimen ns. standartit tai jotkut? Vai onko kaikille jotkin omat..tuosta olisi vaan tajuttoman helppo vaihtaa hälytin kokonaisuudessaan, jos vaihto onnistuisi noin...itse asiassa oikeastaan ihan alkaa tekeä mieli vaihtaa hälytin jos se on niin helppo. :)

Minulla antoi kerran vikahälytyksen Laserline, niin kysyin maahantuojalta, sopiiko uudemmat mallit samaan liittimeen, että olisi ostanut vain uuden hälytinyksikön vanhoihin piuhoihin. Ei kuulemma sovi.
    Joka mielestäni melko typerää, koska samalla kun vaihtaa liittimen, niin voi vaihtaa myös hälyttimen merkkiä. Tosin Laserline on fiksuimman oloinen hälytin, mihin olen törmännyt, joten siinä mielessä voisi hankkia seuraavaksikin hälyttimeksi Laserlinen, vaikka liittimen joutuisikin vaihtamaan.

Kannattaa maahantuojalta kysyä kuitenkin vielä kaukosäädintä, jos vaikka sellaisen saisi. Helpommalla ja halvemmalla pääsisi, jos sellainen löytyy.

Comment

Liitin muistaakseni on sama Laserline-/Flashpoint johtosarjoissa, mutta johdotukset eroaa laitteissa hieman. Siksi ei suoranaisesti sovi eri mallit keskenään.

Comment

Kiitos vastauksesta. Olisi ollut aika hienoa, että olisi ollut joku standardi liitin noissa. Eikai se silti paha ole uutta liitintakään laittaa, jos vaan jostain löytäisi selostuksen noille vanhoille, että mitä ne ovat.

Comment

Sattumalta löysin varastosta uuden käyttämättömän Laserline kaukosäätimen, jonka saa ostaa pois! Koodaan myös sopivaan yhteishintaan, jos itse ei osaa. Joku kyselikin sähköpostilla saatavuutta, mutta olen kadottanut henkilön yhteystiedot. Privalla lisää.

Comment

Working...
          X