Audi A8 vm 1996 "pissaa" ilmastoinnin kondenssivedet varpaille kaarteissa. Missähän vika
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ilmastointi tökkii
Collapse
X
-
PekkeAvainsanat: Ei mitään
-
Tästä oli juttua aikasemminkin, mutta laitan linkin tähän. Mulla oli sama ongelma ja tämä auttoi.
http://www.audipages.com/Tech_Articl...tordrains.html
Ilmaa kannattaa sitten puhaltaa silleen ettei noi letku pamahda puhki. Mulla meni, tumpelo kun olin, ja varaosa maksoi 34 euroa. Nuo tyhjennysletkut on about 10cm.
-
Just viime viikolla lypsin auton alta yhden valutusputken liasta tyhjäksi, kun vedet tulivat pelkääjän puolen lattialle. Se oli sellainen 10 cm pituinen, littupäinen kumiletkunpätkä. No, nyt kuivatellaan lattiaa auringon ja sanomalehtien avulla. Vielä kun hoksaisi, miten lattiamatot saa näppärästi irti ja takaisin ...
Comment
-
Pekke
-
Toimiikohan nuo ohjeet V8:ssa?
Kengät märkänä saa ajella silläkin ja jarrutuksessa oikein "suhahtaa" kun ilmeisesti vesi osuu kennoon.
Ainakaan ulkoapäin ilman tunkkia tarkastellessa ei osunu silmään nuo ulkopuolen "letkut", eikä ole kerennyt purkamaan sisustaa.
Kun pääsis rassailemaan vaikka viikonloppuna, ku viikolla tehdään sulava vaihto---> minä töistä autolla ja emäntä töihin saman tien autolla, niin ei kerkee oikein asentamaan kumpaakaan ;)
Comment
-
Pekke
tuohon paineilman käyttöön putsaamisessa, itse käytin polkupyörän pumppua, semmoista "kahdenkahvan" pumppua, ilman niitä kaupasta saatavia lisäsuulakkeita, pelkän letkun ujutin sisälle sinne poistoputkeen ja toimi hyvin
Comment
-
Nyt on letku auki.
Ei tarvinu kun ottaa silmä käteen ja katsoa niin sieltähän se letku löytyi, tai oikeastaan se on enemmänkin joustavaa muoviputkea ja putken päässä on n.3 cm letku, joka oli lutussa.
Tuon kun puristi auki, niin johan rupes vettä tulemaan.
Jossain oli ohje, että tuon letkun voisi loveta kolmiomaisesti, niin ei tukkiinnu uudestaan.
Itelläni ei sattunut just olemaan sivuleikkureita mukana, niin jäi loveamatta.
Comment
Comment