Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

tupakansytyttimen sulake palaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• tupakansytyttimen sulake palaa

onko kellään tietoa miks tupakansytytin polttaa sulaketta? ei muute niin paha ongelma mut kännykän lataaminen ei onnistu

Mulla poltteli kanssa sulaketta, ja syy oli, että mun 3v. tyttö oli pudottanut 5 sentin kolikon sinne pistorasian sisälle=) ..teki sen vielä useampaan kertaan. En olis kyllä heti hoksannut tai huomannut "vikaa", jos ei olis tyttö jäänyt itseteosta kiinni. Piti lopettaa kolikkojen säilyttäminen tuhkiksessa.

Comment

Palaako sulake vaikka sitä laturia tai mitään muutakaan siihen ei kytketä?

Comment

Laturin kontaktit liian lähekkäin tai tupakansytyttimen plus ja miinus liian lähekkäin.

Comment

kyl sulake palaa vaik mitää ei oo paikalla ja auton virrat poissa.peräkontin pistokkeesee kyl tulee sähköä

Comment

Siis palaako oikeasti sulake vaikka ei ole mitään kiinni, vai katkeaako vain ohjattu virransyöttö kuten kuuluukin?

Comment

joo,kyl nalli pamahtaa aina ku vaan uuden viitsii vaihtaa.aikas outoa vaik ei ees auton avaimet oo paikalla ja molemmat(etupenkil ja takapenkil) pistokkeet ihan tyhjät.

Comment

Joskus noista tupakansytyttimistä sulaa eriste pohjasta ja + ja - kohtaavat. Eli itse tupakansytytin on oikosulussa. Juuri tänä iltana vastaavan yhden purin. Mittaa se yleismittarilla niin näet onko navat yhdessä

Comment

Working...
                X