Eikö kellään ole tietoa kuinka vm.08 A nelosen polttoaineluukun lukitus pitäisi toimia?Olen kysellyt jo aijemminkin onko sille lukitukselle oma sulake vai onko joku mikrokytkin tms.tullut tiensä päähän ja pääseekö siihen lukitukseen käsiksi itse luukun kautta vai pitääkö kurkistaa lokarin alle? Mulla ei ole ollut entisissä autoissa moista ongelmaa,siksi pitää kysyä teiltä viisaimmilta neuvoja!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4:sen polttoaineluukku ei lukitu,apuja!
Collapse
X
-
Eli hommahan toimii niin, että: Torx-ruuvi auki muovikannesta moottorin lukitustapin alapuolelta. Muovikannessa huomaat neljä pientä syvennystä/koloa, niistä kohdista painat kylmän viileästi talttapää ruuvimeisselin kärjen läpi. Vipuat kehyksen takana olevat muovihakaset alas sen verta, että saat vedettyä kehyksen irti. Moottori lähtee ihan sivulle päin työntämällä irti ja pistoke reunoilta painamalla. Ja kannenluukku lähtee kehyksestä vipuamalla päädyssä olevan muovihakasen alas ja liu'uttamalla.
Hätäavaus-lenkki on viellä peräkontin oikean säilytyslokeron takana kiinnitettynä. Sitten vain laitat uudet kamppeet ja painat muovikehyksen paikoilleen.
Comment
Comment