Miten moiseen pääsee käsiksi? Ovipahvi pois? vai irtoaako ritilä ovesta? Ja olettaisin että kaiutin on kokoa 5,25"? Vai olenko väärässä...?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
typ44, Avant, takakaiuttimet
Collapse
X
-
jiisimulaAvainsanat: Ei mitään
-
B4 avantissa pahvi irti
Hei
B4 avantissa takaovissa olevat kaiuttimet olivat aika hyvin näkösällä takakautta eli ovipahvi irti. Ei onnistu mitenkään ilman pahvin irrotusta luulen minä...
Koosta sun muusta ei tietoa. Tsekkaa blaupunktin car configuratorilla mitä se blaukkari ehdottaa sinne tilalle.
Ja jos on edes sinnepäin kuten B4.ssä niin siellä on vahvistin kummassakin takaovessa. Kaikki liitokset contact cleanerilla ja tinakolvaukset uudestaan kolvin kanssa kuumentaen kävin läpi koko laitoksen ja ihme & kumma. eipä enää ole vinkunut eikä häiriötä kuulu eli joku maavika sieltä parani.
-
Laitoin itse viime vuonna vähän paremmat kaiuttimet takaoviin kun toisessa oli joku kontaktihäiriö ja oli pakko purkaa sekin takia. Valitettavasti on pakko irrottaa ovipahvit että saa ritilän pois, jos en väärin muista niin se on muttereilla kiinni sisäpuolelta. Helppo operaatio irrottaa.
Kaiuttimen läpimittaa en muista, laitoin itse vähän isommat, mutta ne alkuperäiset löytynee autotallista, Voin tarkistaa jos haluat.
Toisesta kajarista oli vaan toinen piuha irronnut, mitään muuta vikaa ei ollut. Eikä ainakaan mun audissa mitään vahvistimia ovissa ollut, typ44 vm. -90 (karvalakki, ei edes sähkölaseja...). Toisaalta hyvä koska vähemmän korjattavaa ;)
Comment
-
jiisimula
Comment