Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Voiko avaimen koodata ilman VAG-COM?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ei tarvitse koodata yhtään mitään.

    Comment


      #32
      Mm. VAG Commanderilla vissiin saa kaivettua myös uudempien immojen koodin talteen vanhasta boksista tai mittaristosta
      Olisiko tästä lisätietoja. Koitin viikonloppuna etsiskellä kun haluaisin testata AKE:n ruiskutuspumppua toiseen autoon mutta molemmissa IMMO3. Ebay kaapeleissa aika useasti maininta sopivuudesta 2002 asti ja siitä eteenpäin bensakoneiset, immon mallista ei puhuta mitään.

      Comment


      • #33
        Alkuperäinen kirjoittaja okkim
        Ei tarvitse koodata yhtään mitään.
        Näin vähän ajattelinkin, mutta paras varmistaa asia.

        Comment


          #34
          Lueskelin seuraavaa ketjua, josta tuo Commanderin mahdollisuudet tuli esiin. Golf V:ssä on immo 4. Tuossakin siis kuitenkin rajoittuu jonnekin -06 vaiheeseen, jonka jälkeen on ilmeisesti vähän eri algoritmilla koodit.

          Comment


            #35
            Kiitti, laitoin piuhan tilaukseen. Eihän tuossa konkurssiin mene vaikkei toimisikaan.

            Comment


              #36
              Infoapa sitten toimiiko.

              Comment


              • #37
                Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                No se pitää tietty koodata, eihän se ajonesto muuten mitään tekisi jos noin siitä pääsisi eroon.

                Eli katso ohjeet Ross-techin sivuilta klik tai klik. Jos sinulla on Immo2 (mitä se tuskin on), niin sen koodaaminen on helppo homma. IMMO3 pitää viedä merkkiliikkeeseen koodattavaksi.
                Mistä tuon PIN-koodin saa jota tarvitaan kun koodataan ajonestoa tai sopeutetaan avaimia järjestelmään???

                Comment


                  #38
                  Sen nimi on login code. Täältä löytyy apuva.

                  Comment


                  • #39
                    Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                    Sen nimi on login code. Täältä löytyy apuva.
                    Onkohan se ajoneston login code sama koodi mikä laitetaan avaimeen kun tehdään uusi avain? Mietin vaan kun paikallinen suutari osaa lukea koodin avaimesta niin jos se on sama niin sen vois ehkä siltä saada. Ja autossani on vielä se vanha immo eli erillinen boksi niin pitääkö se silloinkin saada mittaristosta vai kenties suoraan siitä boksista?

                    Comment


                      #40
                      Ei melko varmasti ole sama koodi kuin mikä avaimessa on. Eiköhän noissa ole ihan eri systeemit.

                      Sulla on vähän erilainen ajonesto kuin mitä olen itse rassaillut, siitä en osaa sanoa mitään.

                      Comment


                        #41
                        Ajoneston pinkoodi löytyy myös muovilätkästä joka on toimitettu (ainakin Saksassa) avainten mukana uuteen autoon. Tosin harvalla tämä taitaa olla tallessa.

                        Infoapa sitten toimiiko.
                        Palataan tähän vanhaan asiaan: En saanut kiinanpiuhaa toimimaan, jos joku haluaa tuon kanssa käpistellä niin saa ilmoittautua.

                        Comment

                        Working...
                        X