Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuinka takakontin luukun sisusta purkaantuu? A4 B6 avant

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kuinka takakontin luukun sisusta purkaantuu? A4 B6 avant

    Mitenkä tuon B6 avantin takakontin luukun sisäverhoilut pitäisi lähteä irti? Torxit irroitettuani sain longotettua luukun sisustuksen reunaa sen verran, että näki että siellä on jotkut muovinapit mitkä pitävät verhoilua kiinni ja varmasti murtuu jos alkaa väkivalloin riuhtoa. Jos jollain olisi heitellä vinkkejä ennen kuin on sisustat palasina.

    -a4 b6 avant
    Viimeksi muokannut Olmi; 3.8.2011, 07:50. Perustelu: Asian selvennys

  • #2
    Ainakin b7:ssa on sivuverhoilut todella lujaa kiinni.. Kaksin käsin oon ite ottanu aina kiinni sivuverhoilusta ja kunnolla riuhtassu ja ehjänä on irronnu. Sen verran oon aina koittanu kattoo et pääsi mahdollisimman läheltä kiinnikettä ottaan kiinni ja riuhtaseen.. Muistaakseni se verhoilu on neljällä metallisella klipsillä kiinni. Ainakin B7:ssa..

    Comment


      #3
      Ei voimalla....vaan väkisin.

      Klipsuilla ne on kiinni aika tiukasti, vaatii hieman päättäväisyyttä repästä irti.

      Comment


        #4
        Siis takaluukun vai kontin (a.k.a ne tavaratilan sivuverhoilut)? Takaluukun verhoilu on aika pirun tiukassa kiinni ja luukun ollessa auki on siinä verhoilun etureunassa tapit jotka osoittavat about katon suuntaisesti. Ne mä sain itseltä poikki (ainakin toisen) kun voimalla repäsin, kannattaa niitä varoa. Kaveri pitämään luukkua auki ja napakoilla nykäisyillä alaspäin, niin pitäis irrota. Lattaraudasta tuli tehtyä sellanen leveä koukku millä saa nyittyä sieltä minne ei oikeen meinaa sormet mahtua. Tässä hommassa on voimankäyttö se avainsana.

        Comment


        • #5
          Ongelmana siis takaluukun verhoilu, luin uudelleen jo kirjoittamani ja aika epäselväksi jäi tarkoitinko luukkua vai kontin sivuverhoiluja.

          Sivuverhoilut olen saanut purettua, tuon kontin luukun muoveja en saanut/uskaltanut irrottaa. Metalliklipsut lähtee riuhtomalla, mutta siellä on jotain muovisia nuppeja mitkä tuntuu herkästi katkeilevan riuhtomisen seurauksena. Takalasin pyyhkijää ei kai saa poistettua muuten kuin kontin muovit purkamalla?

          Pahoittelut epäselvästä kuvauksesta ensimmäisessä viestissä.

          Comment


            #6
            Takalasin pyyhkijää ei kai saa poistettua muuten kuin kontin muovit purkamalla?
            Ei saa kuin purkamalla muovit pois.

            Pitkällä laatalla tms. sieltä syvältä avittamaan, kyllä se sieltä lähtee yhtenä kokonaisuutena. Itseltä ei mennyt mitään muoveja kyllä rikki. Ne klipsut on tiukkoja, eli niitä apuvälineellä panttaamalla ja painamalla pellistä irti ei muoviosat kärsi niin paljoa.

            Comment


            • #7
              Mulla riitti ihan iso ruuvimeisseli apuvälineeks kun pukin ite ton kontin verhoilun.. Ei muistaakseni menny mitään rikki vaikka vähän joutukin väkivaltaa käyttään.. Se kontin verhoilu on kyllä sen verran monesta kohtaa kiini et vaikka yks muovi kiinnike meniskin rikii ei sen pitäisi vaikuttaa mitään verhoilun kiinnitykseen..

              Comment

              Working...
              X