Eli sitten tänään päättyi minun ja v8:sin yhteisymmärrys. Kauan se kestikin.
Sähköpalo?
Tänään olin starttaamassa v8:sia ja päästi sitten savut ratin takaa ylös ja tuli kiire ettiä sammutinta.(onneksi ei tarvinnut käyttää) No ei jäänyt pitkään käryämään tai ainakaan vielä ei ole palanut kunnolla. Ehdotuksia on tullut että virtalukon pohja,solenoidi tai viikset? Lisää ideoita ja mahdollisia korjaus vinkkejä otetaan vastaan. Mikään ei enää haise palaneelle, en ole uskaltanu käynnistää enää uudestaan.
Eilen käynnistetty muutaman kerran ja mitään ongelmaa ei ollut tai ole ollut minään muunakaan kertana
Ratti pois.
Että pystyn katsomaan pitemmälle onko jotain kärvähtänyt tarvis saada ratti irti ja siinä on airbag. Kuinka puretaan irti ja tarviiko akku irroittaa sen ajaksi?
Vikakoodien luku.
Pystyykö tuosta lukemaan esim Vag-comilla tms vikakoodeja? Missä sijaitsee tämä paikka mihin johto laitetaan? Sulake boxi löytyi vänkärin jalkotilasta mutta siellä ei näkynyt johdoille sopivaa paikkaa?
Sähköpalo?
Tänään olin starttaamassa v8:sia ja päästi sitten savut ratin takaa ylös ja tuli kiire ettiä sammutinta.(onneksi ei tarvinnut käyttää) No ei jäänyt pitkään käryämään tai ainakaan vielä ei ole palanut kunnolla. Ehdotuksia on tullut että virtalukon pohja,solenoidi tai viikset? Lisää ideoita ja mahdollisia korjaus vinkkejä otetaan vastaan. Mikään ei enää haise palaneelle, en ole uskaltanu käynnistää enää uudestaan.
Eilen käynnistetty muutaman kerran ja mitään ongelmaa ei ollut tai ole ollut minään muunakaan kertana
Ratti pois.
Että pystyn katsomaan pitemmälle onko jotain kärvähtänyt tarvis saada ratti irti ja siinä on airbag. Kuinka puretaan irti ja tarviiko akku irroittaa sen ajaksi?
Vikakoodien luku.
Pystyykö tuosta lukemaan esim Vag-comilla tms vikakoodeja? Missä sijaitsee tämä paikka mihin johto laitetaan? Sulake boxi löytyi vänkärin jalkotilasta mutta siellä ei näkynyt johdoille sopivaa paikkaa?
Comment