Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4f sisälämmittimen asennus ohjeita kaivataan?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 4f sisälämmittimen asennus ohjeita kaivataan?

Onko kukaan asentanut itse sisätilalämmitintä Audi A6 tdi 3.0?
    Lähinnä kiinostaisi tietää mistä mennään läpi apukuskin jalkatilaan.

Oma kotteroni ei ole 3l tdi, mutta samanlainen tuo bensamallikin noilta osin on...

En laittanut itse sisäsarjaa, mutta toisen melkein pakollisen lisäyksen tein asennuttamaani settiin eli Defan akkulaturin siis... Mutta kysymyksesta päätellen et ole avannut moottorin takana olevaa koteloa vielä?

Koneen takana oleva kumilista irti vetämällä ylöspäin ja sitten melkein mukana lähtee se koneen takana olevan muovikaukalon kansi. Kannen alta löyrtyy sitten reittejä sisätiloihin ja muuallekin, mulla on vedetty suorinta reittiä apukuskin nurkasta läpi tuo piuha kabiiniin, tosin sen muovikaukalon läpi on menty poraamalla (Huom: sen kiinnijäävän etuseinän läpi siis, ei kannen) n. 2/5 mittaa koko kotelon mitasta apukuskin suunnasta katsoen (kannattanee avata kotelo ennen poraamista) ja lohkis taas on tuotu omasta rei'ästään kotelon alle, missä haaroitus on liitetty... Itse laitoin tuon akkulaturin sinne kannen alle vielä haaroituksen väliin ja kaikki jää nätisti piiloon.

Ja tosiaan sisäpistoke on varsin ylhäällä ja edessä etujalkatilassa, piuha tulee sisäpuoleta katsoen aivan yläetunurkasta sisään... Itse lämppäri on sitten hanskalokeron alla kiinni, nytkin paikallaan kun lääniä piisaa...
    Viimeksi muokannut JPa1; 28.6.2011, 14:29.

Comment

Kiitos tuo auttaa jo paljon. onkohan kenelläkään kuvia tuosta läpiviennistä?

Comment

Vänkärin puolelta ilmastoinnin putkien kanssa samasta läpiviennistä jalkatilaan.

Comment

No nyt laitoin sitten, lämmitinelementin, sisälämppärin ja akkulaturin.
          Lämmitin tulee koneen taakse, eli töpselijohto + 1 m johto siitä haarotus 1,5 pätkällä ylös apukusikin puolelle sinne muovikaukalon taakse, löytyy valmis reikä kaukalon pohjalta. Sinne akkulaturi vedeltä suojaan. Akkulaturilta 1,0m johdolla ilmastoinnin läpiviennin kautta jalkatilaan.
          Eli tarvitset normi töpseli paketin + lämmitys elementti, haaroitus sarjan (1m + 1,5m + haaroituspala) ja 1 m lisäpätkän sekä akkulaturin.
          Itse käytin defan sarjaa jossa oli akkulaturi 1204.
          HUOM! tarvitset rautalankaa jotta saat johdot vedettyä oikeille paikoilleen.

Comment

Working...
          X