Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko autossani bluetooth tai puhelin? (b7)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Onko autossani bluetooth tai puhelin? (b7)

Autossani on BSN.5.0 navigationssystem,kun painan nappia TEL tulee näytölle Note no telephone,monitoimi ratin mode nappia painaessa not funct, samoin oikeanpuoleista nappia painaessa (puhekuva)
    miten saan puhelimen tai bluetoothin toimimaan.. pelkällä ohjelmoinnilla
    vai tarvinko jotakin lisäosia? kännykkäni bluetooth ei löydä autostani vastaanotinta....

Sulla ei varmaan sit ole bt:tä siellä jos ei känny löydä. Tai jos olet sellaisen asentanut, täytyy autolle kertoa että sellainen on paikalla. Tähän tarviit vcds:n.
    ps.
    Jos tarviit bluetooth-sarjan, mulla on edukkaasti toimiva alkuperäinen paketti myynnissä.

Comment

BT: näkyvyys on aktiivinen vain muutaman minuutin virtojen kytkemisestä.

Comment

mun auto on saksasta tuotu vuosi sitten epäilen että gyntter on näpelöinyt bluetoothin pois toiminnasta.
        miten pystyn tämän tarkastamaan..Pikkutammi mitä sinun ehdottamasi sarja sisältää..

Comment

VAG-COMillavoi tarkistaa, että vastaako puhelinmoduli diagnostiikkaan, jos vastaa, niin sieltä saa sitten versiotiedot ulos.

Comment

Satsissa on kaikki tarpeellinen bt:n laittamiseksi autoon, löytyy: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ight=bluetooth

Mulla kävi siis seuraava "mukava" ylläri: kun autosta ei bt:ia löytynyt, hanksin satsin ja kun lähdin kurkistelemaan apparin maton alle niin siellähän möllötti jo bt-laite joka oli vaan "jumissa" eli ei näkynyt puhelimelle ollenkaan. Kun irrotin johdon ja laitoin takaisin, löysi puhelin heti audin. Ja linkissä oleva satsi jäi ylimäräiseksi...

Comment

Working...
            X