Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Concert mankassa cd-levy jumissa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Concert mankassa cd-levy jumissa

Ostin autoliikkeestä viikko sitten käytetyn audi a4:n (vm 2006 Avant quattro) ja heti ensimmäinen cd-levy jäi sisään. Mankka yrittää sylkeä levyä ulos, mutta ei kuulu kuin runksutus ja näyttöön tulee "no cd" ilmoitus. Silloin tällöin cd sentään lähtee vielä soimaan siellä mankassa.

Kun soitin auton viikko sitten minulle myyneelle myyjälle, niin hän totesi, että et kait laittanut poltettua levyä sisään "me ei korvata mitään korjauskuluja koska käytit poltettua levyä".

Haluaisin tietää kuinka saan cd:n ulos sieltä mankasta ja mikä on autoliikkeen vastuu korjauksessa kun ostanut käytetyn auton merkin omasta vaihtoautoliikkestä? Olettaisin kuitenkin, ettei sillä ole merkitystä onko kyseessä poltettu levy vai ei. Olen kuitenkin kuullut, että esim. vuoden 2001 A6:sen mankka soittelee poltetut levyt ihan ongelmitta. Enkä löytänyt ohjekirjastaan kieltoa käyttää poltettuja levyjä..

Sanoiko myyjä ettei korvaa jos on käytetty poltettuja levyjä?

Levyn saa pois ottamalla yläkannen irti ja varovasti ruuvarilla ohjailee levyn ulos. Tietysti jos kannen avaa, menee sinetti rikki, jolloin jos soitin uusitaan, ei tilalle voi ottaa halvempaa vaihtomallin soitinta, koska vanha ei kelpaa vaihdossa.

Mutta ehkä nyt selvittäisin asiaa myyjän kanssa tai tarvittaessa myyntipäällikön kanssa, ennen kuin isompia hepuleita ottaa.

Comment

tosiaan automyyjä sanoi, ettei korvata mankan korjausta koska olen erehtynyt laittamaan poltetun levyn sisään, mikä aika uskomatonta kyllä. En ole sitten kerennyt vielä kysymään huollon tai myyntipäällikön mielipidettä asiaan. Toimiiko muilla poltetut levyt ongelmitta concert-soittimissa?

Comment

Minä ainakin olen käyttänyt poltettuja CD-kopioita jo vuosia vuosimallin 2005 TT:ssä (jossa on 6 levyn CD-vaihtaja ja Concert II CD/radio). Alkuperäisiä ei viitsi käyttää, kun ne kuitenkin vähän naarmuuntuvat autokäytössä. Eject-nappi on toiminut aina. Jos levy ei tule ulos, niin mielestäni vika on soittimessa eikä levyssä.

Edit: Yllä oleva kommentti perustuu siihen olettamukseen, että käytit tavallisen kokoista ja muotoista CD-levyä - eli pyöreä, halkaisijaltaan 120 mm, levyssä teksti CD-R (compact disc recordable).
        Viimeksi muokannut jarpale; 15.6.2011, 19:59. Perustelu: oletus lisätty

Comment

Vaikuttaisi siltä, että automyyjä on tiennyt soittimessa olevasta viasta ja keksinyt meriselityksen poltetuista levyistä heti ensikommentiksi. Poltettu levy tulee tasan samalla tavalla ulos soittimesta kuin 'prässätty' alkuperäinen levy. Joskus poltetut ei soi kunnolla esim. loppuun asti, mutta se ei vaikuta levyn ulostuloon.

Comment

ihan tavallisen kokoisia poltettuja levyjä olen käyttänyt. Pitää mennä huomenna pikahuoltoon näyttämään ja kuulemaan heidän meriselityksensä...

Comment

Concert jumittaa

Moi

Itsellä tekee samaa silloin tällöin, tulee ulos kun painaa vaan uudelleen silloin, kun ilmoittaa NO CD.. Lienee varmaan tuo oma soitin lopun edellä...ja ei vaikutusta onko poltettu tai alkuperäinen, molemmilla temppuilee.

Minulla on jossakin ylimääräinen tuollainen soitin, jäi edellisestä A4 vm 2004 ylimääräiseksi. Voisin luopua edullisesti jos tarvetta.

Comment

cd-levy jumissa

Tsau! Soittimessa levy jumissa,saattaa olla että on tungettu kaksi levyä sisään,tai sit muuten vaan jumissa...Löytyisiköhän Turusta apua tähän?

Comment

Selvännäkijäkykyni auttavat vain sen verran että kyseessä ilmeisesti jonkin sorttinen autosoitin joka tuon/nuo levyt on imaissut, eikä esim. kotistereoiden dvd-soitin? Pieni lisätietojen kertominen ei varmaankaan olisi pahitteeksi.

Comment

Usein noista löytyy kelkan tai aukon vierestä reikä, johon pitkällä esim. klemmarilla painaminen mekaanisesti ulkoistaa levyn. Mutta helpottaa jos olisi tiedossa missä laitteessa tämä ongelma on ;)

Comment

Working...
                    X