Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a4 avant 1.8T -vm08 USB liitin autoon

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi a4 avant 1.8T -vm08 USB liitin autoon

    Moro, kysyin audi liikkeestä USB johtosarjaa. Minulle sanottiin että se maksaa 650e + työ eli noin 800e. Ongelma on se että minulla ei ole autossa minkään näköisiä liittimiä ja haluaisin sinne USB liittimen. Onko jotakin halvempaa ratkaisua? En jaksaisi aina polttaa uutta levya. Usb tikku ois kaikessa mielessä kätevämpi. Siinä johtosarjassa jota minulle tajottiin oisi ollut aux, ipod ja usb. Enkä ihan heti haluaisi alkaa purkamaan tuota soitinta mikä autossa tällä hetkellä on. Apua tarvitsen, koska en tajua noista juuri mitään. Minulle sanottiin myös, että ajotietokone on radiossa kiinni. Pitääkö paikkansa? Auto on Audi a4 avant 1.8T -vm08 S-line.

  • #2
    Solisto mainitsemillasi ominaisuuksilla maksaa noin 200 euroa, ja asennuskulut aika mitättömiä, riippuen toteutustavasta. Solisto siis liitetään ajoneuvon alkuperäiseen soittimeen, joten sitä ei tarvitse vaihtaa.

    Haulla löytyy aiheesta paljon lisääkin, esimerkiksi tuolla on keskustelua aiheesta
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=71211

    Comment


    • #3
      Terve, mistä tuommoisen solisto johtosarjan pystyy tilaamaan? Mietin tässä että se on varmaan parasta mennä audille laitattamaan? Vai mikä tuommoinen solisto siis on?

      Comment


        #4
        Tilaat tuon soliston, tai vastaava ja amalin (vaikuttaa tällä foorumilla, laita yv sille) laittaa sen sulle edullisesti ja joustavasti Hesassa.

        Comment


        • #5
          Killeri mitä tuo solisto maksaa ja onko sulla linkkiä laittaa että nään mimmonen laite on kyseessä?

          Comment


            #6
            www.solisto.de/en/shop

            Katso sieltä, on eri systeemejä.Basic,pro,jne. Hinnatkin selviää sieltä
            Mielestäni slamitiltäkin löytyy.

            Comment


            • #7
              Jees, mietin että kyllä se tuo pro on oltava. Onko tuo nyt oikea jos tuommoisen tilaan? Radiona näyttäis olevan kuvan perusteella chorus 3 minun audissani.Onko tuo oikea kaapeli myös?


              http://www.solisto.de/solistoshop/so...o=pro#shipping

              Comment

              Working...
              X