Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 Airbag-liitin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 Airbag-liitin

Mihin ihmeeseen on piilotettu Airbagin diagnostiikkaliitin C4-mallissa? Konehuoneen liittimestä ei saa yhteyttä ja kuskin jalkatilan reletaulustakaan ei näytä löytyvän.
    Eräässä aikaisemmassa viestissä se oli löytynyt keskikonsolista, mutta minun silmääni se ei osunut ainakaan radion takaa.
    Ongelmana on Airbag-valon palaminen pari minuuttia käynnistyksen jälkeen.

Hämärä muistikuva, että mulla se olisi löytynyt kyllä sieltä keskikonsolin sisältä, tarkkaa paikkaa en tiedä kun en sitä itse kaivellut. Edelleen hämärästi muistellen koko konsoli oli purettu tieltä pois ja jossain siellä tuhkakupin alapuolella se sijaitsisi.

Comment

Ainakin Joku airbagien boksi asustaa vaihdekepin edessä kliman ohjaimen alla.

Comment

Ota hylly irti kuskin jalkatilasta ja työnnä rohkeasti käsi sinne keskikonsolin taakse, kyllä ne sieltä pohjalta löytyy.

Comment

Mitä tietoja tuolta vanhemmasta Airbag systeemistä on mahd. saada? Ts. miten kehittynyt tuo sen vikadiagnostiikka on? Aika heikkoa tuntunut olevan merkkiliikkeessäkin.. Joskus kun vikakoodeja olisin lukenut, Merkkiliikkeen ammattilaiselle piti vääntää rautalangasta että autossa on ihan oikeasti se airbag..

Comment

Working...
          X