Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 c4 V8 ilmastoinnin täyttö?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• s4 c4 V8 ilmastoinnin täyttö?

Moi. Mistähän mahtaa löytyä ilmastoinnin täyttöventtiili kyseisestä autosta?
    Tartteeko purkaa että löytyy? Etsittiin ilmastointi-äijän kanssa mutta ei löydetty...
    Viimeksi muokannut juhanic; 8.6.2011, 21:50.

siinnähän se on matkustajan puolella ilmastoinnin kennossa, heti maskin takana kun konepellin nostaa.
    siitä yhdestä pistokkeesta omaan autoon tein huollon ihan ok.

Comment

ai jaa... äijä sano mulle että se on poistoventtiili ja jostain toisesta paikasta pitäis tehdä täyttö...

Comment

Voi olla kompurassakin.

Comment

Kennossa toinen ja kompuran persiissä toinen. Kompuran persiissä olevaan ei tarvi koskea jos ei halua. Itselläni juuri eilen täytettiin pelkästään tuon kennoliittimen kautta. Kyseessä kylläkin c4 a6, mutta perusperiaate lienee samanlainen.

Comment

Miulla oli 2.8 AAH, siinä oli ainoastaan kompurassa venttiili.

Comment

ai jaa... äijä sano mulle että se on poistoventtiili ja jostain toisesta paikasta pitäis tehdä täyttö...
              Mikä poistoventtiili?? :D

Comment

Mua kyllä vähän jännittäis, jos kylmäkonemies kutsuu tuota poistoventtiiliksi. Saattaapa olla, että muistaisin tärkeän tapaamisen johon täytyy lähteä samantien...

Comment

heh heh... pidetään mielessä... :o)

Comment

Tuo huoltomies on varmaan myös neuvoton jos renkaassa on liikaa ilmaa, kun vanteesta löytyy vain täyttöventtiili ;)

Comment

Working...
                    X