Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Irrallinen Navi+, kuinka saan levyn ulos?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Irrallinen Navi+, kuinka saan levyn ulos?

Tarjoamalla 12V syöttöön & herätteeseen + maat. Ejectiä takomalla ei herännyt. Mitäs nyt?

Pitäis olla kunnossa, sisälläoleva alkuperäinen levy vaan tarvitaan toiseen autoon

Mulla ei ole nyt semmosta Audia / Klonkswagenia johonka ton sais kiinni.

Help!

Onko sulla irroitustyökalut olemassa? Tulen huomenna päivällä Espooseen naviplussallisen auton kanssa, siihen sais kokeilla jos saat orkkiksen irti. Pitäisi itse asiassa muustakin syystä nähdä soittimen taakse.

Comment

Mikä navi+? jos on audin RNS-D, niin siinä ei ole eject nappia, se on navigaattorin "lippunappi"
      Eject löytyy setup-valikosta.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja amalin Näytä viesti
        Mikä navi+? jos on audin RNS-D, niin siinä ei ole eject nappia, se on navigaattorin "lippunappi"
        Eject löytyy setup-valikosta.
        Pieni tarkennus; VW Radio Navigation System MDF on kyseessä. Ohjailee myös CD vaihtajaa

Paria nappia vaille sama kun mulla oli A6 Audeissa aikanaan. Sitä Audin lippunappia ei tässä ole

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viesti
          Onko sulla irroitustyökalut olemassa? Tulen huomenna päivällä Espooseen naviplussallisen auton kanssa, siihen sais kokeilla jos saat orkkiksen irti. Pitäisi itse asiassa muustakin syystä nähdä soittimen taakse.
          Eip oo valitettavasti irroittelukaluja. Tää tuli mulle irrallaan kaverin Borasta. Panen vekottimen kieroon kunhan saan alkuperäisen Suomilevyn ulos

Comment

Heräskö laite henkiin kun laitoit powerit kiinni?

Ainakin Audin vehkeissä suuaukko on hieman tiukka ja joskus pitää avittaa esim luottokortilla levyä ulos.

Comment

Heräskö laite henkiin kun laitoit powerit kiinni?

Ainakin Audin vehkeissä suuaukko on hieman tiukka ja joskus pitää avittaa esim luottokortilla levyä ulos.
              Heräs kyllä. Tosin näyttö näytti samalta kuin TV jossa ei ole kanava kohdallaan. Ehjänä tää on irtiotettu eli vaatisko toi jotakin muutakin kuin pelkän käyttöjännitteen, herätteen ja maat toimiakseen.

Aikanikuluksi otin yläkannen pois. Levy näkyy jo mutta, eikö näissä ole todellakaan manuaalista ejectiä vikatilanteita varten???

Comment

Oon saanu kikkailtua noista levyn ulos virrattomanakin, mutta vaatii rattaiston pyörittämistä oikein.

Comment

Oon saanu kikkailtua noista levyn ulos virrattomanakin, mutta vaatii rattaiston pyörittämistä oikein.
                  Ok. Tää vois auttaa mutta, mitä ja mistä pyörittelit. Ei tossa suoraan näy rattaita, eli puritko latteen ja sitten...

Vai?

Comment

Vaikee muistaa, lähinnä tuurilla sain näppäiltyä koneiston oikeaan asentoon.

Comment

Working...
                    X