... kun painan ECON napin pois, alkaa vaan puhaltaa kovempaa, mutta kylmää ei tule, ei edes LO-asennossa. Voiko vikaa päätellä itse, ennekuin vie huoltoon? En muista, kuuluuko kabiiniin normaalisti mitään ääntä, kun kompura käynnistyy.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
B7 A4:n ilmastointi puhaltaa lämmintä
Collapse
X
-
Asiaan löyhästi liittyen.. Oletteko huomanneet Audeissanne, että ilmastoinnin puhaltaman ilman lämpötila muuttuu viileämmäksi, kun rattia kääntää? Mulla on ainakin viidessä vehkeessä ollut sama ilmiö (MK1 TT, A6 C5, S6 C5, A4 B7 ja nykyinen. S4 B7) Eli, ratti miltei ääriasennossa tulee rööreistä viileämpää ilmaa. Mistäköhän tällainen johtuu??
Comment
-
Asiaan löyhästi liittyen.. Oletteko huomanneet Audeissanne, että ilmastoinnin puhaltaman ilman lämpötila muuttuu viileämmäksi, kun rattia kääntää? Mulla on ainakin viidessä vehkeessä ollut sama ilmiö (MK1 TT, A6 C5, S6 C5, A4 B7 ja nykyinen. S4 B7) Eli, ratti miltei ääriasennossa tulee rööreistä viileämpää ilmaa. Mistäköhän tällainen johtuu??
Comment
-
Käytetääs tätä topiccia, kun asiaan liittyy ja en muutenkaan vastaavaa löytänyt.
Onkos muut B7 kanssaeläjät kokeneet vastaavaa näin kuumemmalla kelillä, eli...
Auton seistyä auringon paisteessa tunteja, niin liikkeelle lähdettäessä vain laseille tulevista puhaltimista tulee kylmää. Muista(siis niistä säädettävistä) tulee todella tuskaisen kuumaa. Yli puoli tuntia ajettua homma rupeaa tasoittumaan, muttei kyllä kylmäksi muutu. Onko merkki nesteiden vajauksesta vai jostain suuremmastakin ongelmasta? Kuitenkin siis laseille tulee jatkuvasti kylmää kuten pitääkin. Vika vai ominaisuus?
Comment
-
Sama ongelma kun Hupalla. Vag-com ei anna vikakoodeja ja kylmäaineen täyttö ei auttanut (ei ollut edes vähissä).
http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...uhaltaa+kuumaa
Comment
-
Ei oo koskaan lisäilty kylmäainetta, auto on 4v. Aika harvoin muutenki käytän sitä, vaan helteillä.
Meillä tyhjeni kahdessa vuodessa... ja koskaan ei econiin ole koskettu.
Viimetalvi tais tehdä tuhojaan.Viimeksi muokannut jaah; 8.6.2011, 21:50.
Comment
Comment