isopropyylialkoholia käytin, apteekista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Navi ei hyväksy levyä!
Collapse
X
-
Taitaa olla kirottu tämä mun Navi. Otin levyn ulos kun ei suostunut lainkaan lukemaan lukupään puhdistuksen jälkeen ja voilaa', levy ihan naarmuinen!!! Eli taisin saada jotain vahinkoa aikaiseksi siinä putsauksessa niin että lukupää nyt ottaa levyyn kiinni ja naarmuttaa sen. Naarmuista ihan näkee miten lukupää siirtynyt edestakas levyn pinnalla, joten ei taida olla kyse että joku muu aiheuttais ne naarmut.
Comment
-
Olisiko joku sattumalta testannut tätä palvelua:
http://www.lasertrader.de/english/in...gationunit.htm
Eli että koko Navin lähettäisi sinne ja ne tekisi sille täyshuollon tarvittavine uusine osineen, hintaan 105€ + postimaksut. Enpä tiedä sitten onko halpaa vai kallista mutta jos se tosiaan olisi uudenveroinen sen jälkeen ja vielä 6kk takuuta.....
Comment
-
Jos tulee edelleen Check Navigation DVD kun lyö levyn sisälle (on 04 ja 06vm alkuperäiset ja vuoden 2012 varmuuskopio kokeiltu) ja VCDS sanoo ettei vikoja olisi, niin mistä kiikastaa? Eikö mahdollinen laservaurio/lukupää anna vikaa vai onko kaikki levyt vaan epäkunnossa olevia?
Address 37: Navigation Labels: 4E0-910-88x-37.lbl
Part No SW: 4E0 910 887 Q HW: 4E0 919 887 C
Component: MNS ECE H43 0850
Revision: 00000000 Serial number: 353J-047583583
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 3B7F2C307ADA89C0347
No fault code found.
Comment
-
Pelkkä lukupää ei kaiketi anna vikatietoa.
Itse taistelin isoa kovaa ja vaihdoin sisälmyksiä ja tein taikoja ilman parannusta kunnes hommasin uuden levyn. Vanhat levyt eivät kelpaa sen jälkeen kun on uudempi softa luettu. Onneksi niitä saa joko naapureilta tai ebaysta hyvin sopivaan hintaan kopioituina
Comment
-
Akun varaus ja kapasiteetti?
Itse olen ollut huomaavinaan yhteyttä alhaisen akun varauksen ja navi dvd:n toimimattomuuden välillä. Vähänkin jännitteet alhaalla, niin navin käyntiinlähtö vähän niin ja näin.
Täysillä akuilla toiminut luotettavasti.
Hyvä pitää mielessä että auto ottaa sähköä akusta sen 10 min sammuttamisen jälkeen. ja pelkkä keskuslukon avaus on 10A kuorma akulle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pasiph Näytä viestiPitää muuten olla oikeanmerkkisellä grillillä poltettu media, että toimii =)
Pioneer, plextor tai joku muu laatulaite -> Toimii
LG,samsung, joku muu alepamalli -> Ei toimi
Itse koettu ja testattu aikoinaan varmaan 20mediaa ja polttavaa.
Comment
-
Mulla tekee tuota samaa eli ei lue levyä mutta ei ilmoita vikojakaan ja ajattelin vaihtaa takaluukusta löytyvän DVD-aseman mutta sopiiko esim A8:n tai Q7:n DVD-asema suoraan tuon A6:ssa olevan tilalle? Kävin lunttaamassa laitteen kyljestä koodin 4E0 919 887 C mutta esim iipeissä on monessä myytävässä tuo viimeinen kirjain eri tai jätetty mainitsematta, onko nämä yhteensopivia silti vai pitääkö koodin olla just eikä melkein?
Comment
-
MMI 2G Navi DVD-lukija (Becker BE6333 / 4E0 919 887M) tuli avattua ja korjattua. Linssi oli vain likainen, pelkällä paineilmalla ei tapahtunut mitään muutosta mutta isopropanolilla pyyhkimällä huomasi selvän kirkastumisen.
Purkaminen aiheutti alkuunsa hieman tuumailua kun mitään ohjeita ei hommaan löytynyt, mutta hyvinpä tuo tuntui onnistuvan silti kun nyt toimii hienosti. Ennen puhdistusta ei suostunut lukemaan mitään levyä lainkaan ja ilmeisesti on ollut tuossa kunnossa jo vuosia kun ainoa paikkakunta navin muistissa oli Saksasta (Auto tuotu suomeen 2011).
Comment
Comment