Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2 faradin kondensaattori asennettu, mutta valot välkkyy

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2 faradin kondensaattori asennettu, mutta valot välkkyy

Apua. Asensin autoon kondensaattorin, mutta valot silti jatkavat vilkkumista. Ei ole kauheat poppi vehkeet. Vahvari on max 760w. kaapeleina käytin 16mm paksuksia johtoja. Tän kaavan perustella asensin.

Ei pitäisi ehjällä laturilla vilkkua vielä noilla kulutuksilla. Minkäkokoinen se konkka on?

Comment

2Faraatia. (Laite on honkkarista=)45€) Sitäkin minä ihmetteleen.

Comment

2 Faradia ja 45€ ei täsmää. Vie sinne honkkariin takaisin ja osta joku kunnollinen. Jos mittailet vahvarin terminaaleista ilman konkkaa ja konkan kanssa niin ei varmaan montaa voltin kymmenystä ole eroa.

Comment

joo siinä näytössä voltit hyppi 11-12v. Minä luulin et en tarvi mitä kalista kun on vaan 760w vahvari. Vai oks toinen keino kokeilla maadotta vahvistin ja konkka erikseen?

Comment

Ei pitäisi olla mitään merkitystä. Veikkaus on että se pilipalikonkka korkeintaan huonontaa koko setuppia. Noilla tehoilla joku 0.5F konkka on jo riittävä ja jää vielä varaakin kunhan se kapasitanssi oikeasti on mitä kyljessä lukee.

Mitkään maailman vehkeet tietenkin toimii kuten pitää vain jos nuo maadoitus- ja virtapuolen hommat on tehty kunnolla.

Comment

Ei kyllä pitäis valojen räpsyä vielä noilla tehoilla. Laturin kuntotarkastus ja maadoitukset kuntoon. Piuhakin on melko ohutta, mutta pitäs piisata kyllä noille tehoille. Vahvari antaa kuitenkin ehkä noin puolet tuosta 760w todellista tehoa eli ehkä noin 350w rms. Itse kun olen piuhat vetänyt niin olen laittanut aina vähintään 50 neliömillistä piuhaa. Sillä pärjää jo melko pitkälle. Mutta kato toi laturi ja maadotukset ekana.

Comment

Jo kaikki on tehty asialisesti. Ihan ohjeiden mukaan. Kai se on sit roska tavaraa=)Harmi et semosta tavaraa on kaupoissa myynissä.

Comment

No jos 1F kunnollinen konkka maksaa ~80€ ja siitä ylöspäin niin ei kummoinen Sherlock pidä olla että näkee tuon 45€=2F mahdottomuuden. Autohifiasioissa suuntaisin ehkä johonkin muualle kuin halpamarkettiin.

Jos nyt jotain positiivista niin paljon opettavaisempaa tämä on näinpäin.

Comment

Noita johtojen paksuuksia olen joskus miettinyt, kun porukka vetää peukalon paksuista piuhaa vahvistimelle ja hinnat alkaen vahvistimessa sitten on hammastikun kokoiset pinnit liittimessä. Toki jännitehäiviötä matkallahan on kyse välttää, mutta välillä tuntuu vähän typerältä.

Comment

Löysin linkin kyseistä tuotesta jossa on komenteja. Kyllä ihmisillä loppus se välkyminen.

http://www.sonicelectronix.com/item_...P2B-BLACK.html

Comment

Pakko kysyy mutta olen melko varma että olet konkan ensilatauksen tehnyt kun se ei tuosta aloitusviestistä selviä:)

Comment

Kukahan nuo kommentit olis voinut kirjoittaa...

Ihan tosissaan, osta vaan kerrasta se kunnon konkka niin olet paljon tyytyväisempi.

Comment

Kyllä oon tehny=) vastuksen +napan kautta.

Comment

Onko joku konstti kokeila konkan? purkautumis aika tai jotain sinne päin?

Comment

Virtamittarilla toteamalla?

Comment

Konkan näytössä arvot hyppi 11-12v.

Comment

Nyt on jotain ihmilistä tapahtunu. Konkan arvot näyttä 12.7-13.8v sama musikki ja samalla volumilla. Mutta valot välkkyy vieläkin=(

Comment

Konkan näytössä arvot hyppi 11-12v.
                                      Auto ei käynnissä?
                                      Konkan arvot näyttä 12.7-13.8v sama musikki ja samalla volumilla
                                      Auto käynnissä?

Comment

molemissa tapauksissa auto käynissä.

Comment

Kannattaa ostaa uusi akku jos ei jo ole, ja laturi tarkastaa koska et sä terveellä virtajärjestelmällä max 760w tehoselle vahvarille välttämättä tarttee konkkaa. itellä 1500w rms digilankulla 1f dls konkka. Lukema 13.7--->. akku on alle 12v lukemalla aika sipissä.

Comment

Working...
                                          X