Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ei jännitettä solenoidille kytkinrempan jälkeen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei jännitettä solenoidille kytkinrempan jälkeen

    Audi oli vissiin tykästynyt wanhaan kytkimeensä, kun ei rempan jäljiltä anna solenoidin puna/mustaan piuhaan ollenkaan jännitettä ja asia on todettu mittaamalla startatessa solenoidin liittimestä.
    Laturin valo sammuu startti asennoss(kuten kuuluukin?) eli siellä on idea siitä mitä ollaan tekemässä ja kokeilin uudella virtalukon pohjallakin.

    Mikä laite voi evätä jännitteen solenoidilta? kytkinpolkimen katkaisija ohitettu hyppylangalla, mutta ei auta.
    Onko releiden alapuolella oleva 50a sulake solenoidin, kun ainakin sille tulee vastaavan paksuinen ja värinen piuha ja siellä toisessa navassa sulake irti mitattuna on se maaginen 12V
    Onko startilla omaa relettä vai tuleeko jerkku suoraan virtalukon kautta?

    Nimim. tahtoisi jo pois volvon puikoista audilla kurvailemaan

  • #2
    Menee ainakin osittain oman mokan piikkiin, mutta pähkäillään lisää jos ei omat mokat korjaamalla tokene.

    Comment


      #3
      Kerro nyt tännekin jos jotain on selvinnyt.

      Comment


        #4
        C4 kopassa on tuo 50A sulake ABS-jarruille. Tiedä sitten onko B5 samalla tavalla.

        Comment


          #5
          Amerikanmalli eli kytkin pohjaan asti että startti saa herätteen ?

          Comment


          • #6
            Solenoidin piuha lohkon ja lootan välissä oikarissa ei auta starttaamisessa, mutta aiheuttaa sulamis ilmiöitä virtalukonpohjassa.

            Comment

            Working...
            X