Audi oli vissiin tykästynyt wanhaan kytkimeensä, kun ei rempan jäljiltä anna solenoidin puna/mustaan piuhaan ollenkaan jännitettä ja asia on todettu mittaamalla startatessa solenoidin liittimestä.
Laturin valo sammuu startti asennoss(kuten kuuluukin?) eli siellä on idea siitä mitä ollaan tekemässä ja kokeilin uudella virtalukon pohjallakin.
Mikä laite voi evätä jännitteen solenoidilta? kytkinpolkimen katkaisija ohitettu hyppylangalla, mutta ei auta.
Onko releiden alapuolella oleva 50a sulake solenoidin, kun ainakin sille tulee vastaavan paksuinen ja värinen piuha ja siellä toisessa navassa sulake irti mitattuna on se maaginen 12V
Onko startilla omaa relettä vai tuleeko jerkku suoraan virtalukon kautta?
Nimim. tahtoisi jo pois volvon puikoista audilla kurvailemaan
Laturin valo sammuu startti asennoss(kuten kuuluukin?) eli siellä on idea siitä mitä ollaan tekemässä ja kokeilin uudella virtalukon pohjallakin.
Mikä laite voi evätä jännitteen solenoidilta? kytkinpolkimen katkaisija ohitettu hyppylangalla, mutta ei auta.
Onko releiden alapuolella oleva 50a sulake solenoidin, kun ainakin sille tulee vastaavan paksuinen ja värinen piuha ja siellä toisessa navassa sulake irti mitattuna on se maaginen 12V
Onko startilla omaa relettä vai tuleeko jerkku suoraan virtalukon kautta?
Nimim. tahtoisi jo pois volvon puikoista audilla kurvailemaan
Comment