Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Xenonien korkeajännite ja normaali 12v samassa liitinrungossa -Tuleeko häiriöitä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Xenonien korkeajännite ja normaali 12v samassa liitinrungossa -Tuleeko häiriöitä?

    Xenon-polttimoiden omat liittimet umpioiden takana häiritsevät ja haluaisin siistiä ne pois. Lisäksi umpiot ovat faceliftistä ja asennettu prefacelift A3 8L:ään, niin tämän takia valojen ja auton johtosarjan välissä on myös sovittimet. Ballastit ovat Ollon tarvikkeet ja siksi xenon polttimoille menee omat johdot. Ajatuksena olisikin nyt korvata kaikki erilliset liittimet yhdellä 6-napaisella Amp Super Seal -liittimellä.

    Toki voisin käyttää kahta erillistäkin liitinrunkoa, mutta se ei näyttäisi yhtä OEM-henkiselle. Ballastit ovat umpiosta erillään, koska ne eivät mahdu umpion alle 8L A3:ssa. Näin on, vaikka xenonit olisivat olleet jo tehtaalta. Minulla ballastit ovat asennettu puskurin sivuille piiloon. Xenon-polttimot ovat D2S-kannalla, joten katsastukseenkaan niitä ei tarvitse ottaa pois.

    Onko jotakin, mitä tulisi huomioida johdotuksessa? Voivatko korkeajännitejohtimet aiheuttaa ongelmia?

    #2
    Onko kellään mielipidettä tähän?

    Comment


      #3
      No jos nyt ymmärsin tuo haaveilemasi toteutuksen oikein, niin ei toimi. Supersealin speksistä: Dielectric withstanding voltage: 1500 Vrms

      Xenonin starttipulssi on noin dekadin enemmän ja en kyllä jaksa uskoa että se jännite pysyy tuolla liitinspekseillä oikeassa paikassa kovinkaan kauaa...

      Comment


        #4
        Kiitän vastauksesta! Säästyin ilmeisen turhalta kokeilulta.

        Comment

        Working...
        X