Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RSN-E ja soittoäänen voimakkuus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    RSN-E ja soittoäänen voimakkuus

    Puhelin BT:llä kiinni RNS-E:ssä ja kun puhelin soi (E7), niin korvat halkee. Soi aina kovalla, riippumatta miten kovalla tai hiljaisella stereot on. Kovan alkujärkytyksen jälkeen ääntä voi vaimentaa kääntämällä volaa, mutta mitään lääkettä alkujärkytykseen ei ole löytynyt. Olen selannut muita, jenkki ja UK, foorumeja tuloksetta. Usealla tuntuu olevan sama ongelma, ratkaisua ei ole kenelläkään esittää.

    Eihän täällä kukaan vaan ole onnistunut ratkaisemaan ongelmaa?

    #2
    Riippuu puhelimen omasta volumesta.

    Comment


      #3
      Minulla liikkuu jopa liukusäädin N97:an näytössä jos volumea säätää puhelun aikana. Minulla ongelmana että ilman handsfreetä pidän yleensä volumen melko korkealla, mutta kun puhelu tulee autoon halkeaa korvat. RNS-E:n kanssa olen jo tottunut siihen että kierrän volumen pari kierrosta että on varmasti pienimmillään kun puhelimen kanssa touhuaa.

      Olisiko mahdollista saada joku handsfree-profiili puhelimeen, jota puhelin käyttäisi kun se on naitettu auton kanssa yhteen? Tässä profiilissa säätäisi sitten volumet minimiinsä.

      edit: Samsung Galaxy 551 toimii muuten myös täydellisesti RNS-E ja audi bluetoothin kanssa, ainakin osoitekirjojen suhteen.

      Comment


      • #4
        Olisiko mahdollista saada joku handsfree-profiili puhelimeen, jota puhelin käyttäisi kun se on naitettu auton kanssa yhteen? Tässä profiilissa säätäisi sitten volumet minimiinsä.
        Ainakin E90:ssä oli asetus, joka vaihtoi automaattisesti halutun profiilin, kun handsfree-laite tai autosarja liitettiin puhelimeen. Asetus löytyy muistaakseni seuraavasti.

        - valikko
        - Asetukset
        - Puhelin
        - Lisälaitteet (tai Lisälaiteasetukset)
        - esim. Handsfree -> Oletusprofiili

        Comment


        • #5
          Ja näin ainakin itsellä nokialaisessa...


          Työkalut ->
          Asetukset ->
          Yleiset asetukset ->
          Lisälaitteet ->
          Langaton autosarja -> Avaa

          muuta oletusprofiiliksi joku muu profiili jonne säädät volumet lähemmäs keskiasentoa.

          Profiileja voi olla esim. yleinen, ulkoilma (jossa volumet täysillä) ja kokousasento (jossa vain piippaa hiljaa)

          Autokäytössä kannattaa muuten RNS-E.n kanssa deletoida vastaamattomat puhelut luurissa, jostain syystä RNS-E jää pätkimään jos on vastaamattomien listalla useita puheluita.

          Comment


            #6
            Olipas tämä yksinkertainen homma. Tuo profiilin automaattinen vaihtuminen onkin se ratkaisu. Ihmekkös tätä ei löytynyt muualta, kun useat käyttävät omenatuotteita maailmalla. Kiitoksia kaikille!

            Comment

            Working...
            X