vaihdoin apukuskin etuoven, sitä ennen toimi komiasti sähkölasi siinä mutta nyt kun oon laittanu takaisin niin ei toimi, kaikki muut lasit toimivat kyllä normaalisti, olen koittanu räpläillä sitä saranapuolen johtonippua mutta mielestäni on kyllä aivan niin hyvin kiinni kun vain voi olla ja ei nuota johtojakaan voi saada väärin kiinni, mikä neuvoksi???
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B6 sähkölasit ei toimi
Collapse
X
-
Mulla oli ongelma A1:sen ikkunoiden kanssa. Matkustajan ikkuna ei auennu joko ollenkaan tai korkeintaan sentin, jonka jälkeen pysähty. Vilkku ja lukko toimi normaalisti ja aina nappia painaessa auto yritti avata ikkunaa, joka vaikutti olevan jumissa. Tarpeeks monena päivänä kun renkutti nappia ylös alas sain ikkunan aukeamaan kerta kerralla enemmän, jonka jälkeen se avautu ja sulkeutu ongelmitta, kunnes jätti sen yläasentoon pidemmäksi aikaa kun 10 sekuntia ja taas jumissa. Kuljettajan oven ikkuna aukeutu mutta jäykän olosesti. Syyksi paljastu loppujen lopuks ylätiivisteissä oleva epämääräinen tahmea mönjä, jota oli molempien ikkunoiden tiivisteissä koko ikkunan matkalla. Sen kun pesi pois niin alko ikkunat toimimaan kuten pitääkin. Joskus vika on näinkin helposti korjattavissa..
Comment
-
Mistähän lähtis vikaa etsiin ku lakkas kaikki sähkölasit pelaamasta. Vag-comilla ei näy vikakoodeja ja ikkunoiden katkasijat näyttää toimivan. Ei aukee myöskään avaimella vaikka normisti pitkään painaen aukee ja sulkeutuu. Peilin säädöt,keskuslukko,ovipainikkeiden valot jne toimii normaalisti.
Auto on B6 2004 avant 1,9 quattro
Comment
-
Comment