Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 S6 jarrujen varoitusvalo-ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C4 S6 jarrujen varoitusvalo-ongelma

    Yritin löytää jos jollain olisi ollut vastaavaa ongelmaa mutta en onnistunut löytämään, joten tein uuden threadin.

    Ongelma on siis se että keltainen jarrupalojen varoitusvalo palaa nyt kokoajan vaikka mitään ei pitäisi olla vikana. Jarrupalat on lähes uudet ja johdon liittimen irroitus ei vaikuta valon palamiseen millään lailla. Olen käynyt kaikki johdot läpi enkä löydä vikaa mistään. Onko hyviä vinkkejä miten tätä ongelmaa kannattaisi alkaa purkamaan? Mitään vikakoodia ei myöskään löydy. Mihin muuten menee kuskin puolella johdon toinen pää sisälokasuojan sisällä?

    Talvella teki tätä samaa satunnaisesti. Eli valo saattoi syttyä jos pyörä osui monttuun tai pyöriä kääntäessä tai vastaavassa. Eli haiskahtaisi joltain kosketushäiriöltä jossain...

    #2
    Jos en nyt ihan väärin muista, niin valo palaa jos liitos on auki. Omastani raksin nuo liittimetkin pois ja löin johdonpäät yhteen. Sen jälkeen ei ole keltaista valoa tarjoiltu...

    Comment


      #3
      Aha, että se toimiikin noin päin. Oletin, että just toisin päin. Pistänpä liittimen päästä oikariin niin katsotaan tepsiikö. Mutta jos ei tepsi niin pitäisi löytää johdon toinen pää jostain. Missähän se on, kun varsinkin kuskin puolella on aika vaikea löytää.

      Comment


        #4
        Kulumisvaroituspiiri on suljettu, eli hälyttää jos "shear element" jarrupaloissa kuluu, tai johto katkeaa jostain muualta.

        Viime kerralla ässässä tosin palat kuluivat toispuoleisesti, eli varoituspiuhalla olevissa oli pintaa vielä kun toisissa mentiin millin päästä metallille.

        Comment


          #5
          Osaako joku neuvoa mistä löytyy varoituspiuhojen toinen pää. Kuskinpuolella on vaikea seurata johtoa kun se menee sisälokarin sisälle.

          Comment


            #6
            No tommonen löyty. Connector station 1 on sijaintikuvassa nro 4 ja connector station 2 nro 11.
            Attached Files

            Comment


              #7
              Kuskin puolen johdot oli molemmat poikki. Löytyi lopulta. Päällepäin näytti ehjältä mutta johdot kuoren sisältä poikki sieltä liittimen vierestä haitarikumin sisältä pyörän vierestä. Nyt toimii taas.

              Comment

              Working...
              X