Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 radio hiljaa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6 radio hiljaa

Mikähän vikana A6 alkuperäisessä radiossa. Radio pelaa muuten normaalisti, muttei mistään kuulu mitään?

Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia? Lähteekä radio vaan nykäisemällä irti?

Ootko kokeillu volumenappia ruuvata?

Noei, radion mykkyyteen en osaa sanoa mitään muuta kun että piuhoja on voinut irrota.
    Sen saa irti metalliliuskoilla, mitkä tungetaan molemmissa reunoissa oleviin koloihin ja nostetaan niitä liuskoja, niin radion kiinnikeklipsit naksahtaa auki.

Virallisesti tähän hommaan tarkoitetut palikat löytyy varmaan kaikista autohifi puljuista.
    Itse leikin TSI miestä ja leikkasin alumiinilevystä kaks 2x10cm liuskaa.

Comment

Olen koittanut ruuvata volume nappia ja painellut muitakin nappeja. Radiossa pelaa kanavanhaut ja muut, mutta ääntä ei vaan kuulu.

Kun irroitin soittimen, johdot olivat paikallaan ja sulake kunnossa. Harmaa johto oli kytkettynä, mutta liittimestä lähti harmaa johto ja päässä oli liitin, joka ei mennyt mihinkään. Johttuukohan vika siitä? Vai voiko soitin olla muuten sökö

Comment

Jotkut soittimet vetää suojapiirin päälle jos esim jokin kaiutinjohto on maissa.
        Mittaa vaikka ohmisesti kaikki kaiuttimet sieltä ISO-liittimestä käsin.Senhän pitäs näyttää jotain 4ohm/kaiutin.Tai jos ei niin vertaa vasenta ja oikeaa keskenään jos siellä on erillissarja edessä kiinni kuten mulla esim. niin en nyt muista mitä sen pitäs näyttää.

Comment

Ja voihan soitin olla särki

Comment

Working...
          X