Kyseessä -96 A8 4.2. Olen asentamassa DLR -valoja (päiväajo ledit). Asennussarjan releen kytkentä parkkivalon johtoon varastamalla ei aiheuta ongelmia Check Controliin (ei aiheuta vikailmoitusta esim. polttimo palanut tms.).
Ongelmana on löytää konehuoneen puolelta joko virtalukon ohjaama tai suoraan akkuun kytkeytyvä +12V -jänniteliitäntä. Rintapellin läpi ei saa vedettyä pientäkään kaapelia jalkatilan sulakerasiasta purkamatta puolia konehuoneen apulaitteista (mm. lasinpyyhkijöiden koneisto tai pääjarrusylinteristä puhumattakaan).
Onko kokemuksia tai vinkkejä?
Sähkökaaviosta olisi apua.
jaaskelainen.olli@kolumbus.fi
Ongelmana on löytää konehuoneen puolelta joko virtalukon ohjaama tai suoraan akkuun kytkeytyvä +12V -jänniteliitäntä. Rintapellin läpi ei saa vedettyä pientäkään kaapelia jalkatilan sulakerasiasta purkamatta puolia konehuoneen apulaitteista (mm. lasinpyyhkijöiden koneisto tai pääjarrusylinteristä puhumattakaan).
Onko kokemuksia tai vinkkejä?
Sähkökaaviosta olisi apua.
jaaskelainen.olli@kolumbus.fi
Comment