Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Check control

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Check control

Mistä tiedän onko autossani auto check controllia? Pitäis laittaa vetokoukku. Johtosarjan asennus on kuulemma sikahomma (täytyy vetää johdot eteen saakka) jos kyseinen järj. löytyy autosta.
    Atoni on siis A6 2.5tdi avant V6 -01.

Nopein tapa - tuleeko särkyneestä polttimosta varoitus mittariston keskelle? Eli kysyy heti käynnistyksen jälkeen keskinäytössä BRAKE LIGHT/BREMS LICHT joka sammuu jarrun painamisen jälkeen.

Comment

eipä taida tulla...en juuri nyt oo auton ääressä...Mulla ei siis ole ajotietokonetta?. Elikkä ajotietokoneen näytön paikalla on kaksi pienempi osaista näyttöä. Alemmassa näkyy ulkolämpötila ja ylempään tulee mahdollisia vikavaloja???sekä OK merkkivalo ennen koneen käynnistystä...Olen Audi -keltanokka...niiku huomaa...

Comment

Se on se OK-merkkivalo.

Comment

Ajotietokone taas on eri asia kuin Auto Check, joka siis valvoo että polttimot palaa ja nestepinnat ovat autossa OK.

Sulla ei ilmeisesti ole käyttöohjekirjaa? Sieltä selviäisi yksityiskohdat.

Searchilla löytyy jotain kirjoittelua asian tiimoilta kun hakee esim. sanalla check.

Comment

Kyllä ohjekirja löytyy, mutta se on germaanien kielellä, joka ei kovin hyvin aukene mulle!! Mä vaan ihmettelen kun mulla on takana toinen jarruvalo pimeenä, niin se ei herjaa siitä mitään!! Luulen että OK merkkivalo on jotain muuta tsekkausta? Voin olla hyvinkin väärässä..

Comment

Working...
            X